Privacy verklaring

maandag 15 oktober 2012

More stitcheries and Hallowe'en Blog hop

De stitcheries van de Christmas Bakeshop zijn zo leuk om te maken en dat is wel te zien want ik heb er weer een aantal af. Dit zijn de laatste 2 die als ster  geappliceerd gaan worden.

The stitcheries of the Christmas Bakeshop are so much fun to stitch and you can see that because I have finished some again. These are the last 2 that I'm going to applique as a star.


Ook heb ik de eerste af die als vierkant in de quilt gezet gaan worden, koekjes voor de kerstman.

And I have stitched the first that is going to be put in the quilt as a square, Cookies for santa.


De volgende heb ik al op het stof getekend en daar begin ik vandaag nog aan.

The next I already have draw on to the fabric and I'm going to start this today.


En voor wie van halloween houdt ... op 31 oktober is er de Hallowe'en blog hop. Je kunt je ervoor opgeven door HIER te klikken. Wat houdt het in? Als je je opgeeft dan krijg je 3 dagen voor 31 oktober een mailtje met daarin een letter. Op 31 oktober plaats je een foto van een halloween borduurwerk met daarbij de letter. Daarna ga je alle blogs af die meedoen en schrijft alle letters op waarmee je een zin kunt maken. Deze moet je dan weer opsturen.
Het hoeft geen nieuwe borduurwerk te zijn, maar mag ook een gouwe ouwe zijn en dat doe ik uiteraard aangezien ik nog steeds niet kan borduren vanwege mijn arm. Ik ben heel benieuwd wie er allemaal gaan meedoen.

And for the one who loves halloween ... on oct. 31 there's a Hallowe'en Blog hop. Click HERE if you want to join in the fun. You can read on that page what you have to do. I have already joined and luckily we don't have to show a new cross stitch work but we can may show something we made a time ago. Thats a good thing because I still can't do any cross stitching because of my tennis elbow ... I can tell you ... I miss it !


12 opmerkingen:

AnitaS zei

De stitcheries met de koekjes zijn zo leuk. Ik blog hop nog even niet. Eerst maar uitzieken.

Oude lappen zei

Het lijkt me leuk om te doen. Maar ik heb een vraagje voor jou. Met welke soort potlood teken je het patroon over op het stof?
Dan kan ik me zo eentje aanschaffen.
Liefs Liliane

Carin zei

Ik heb zo'n potlood waar ik van die fijne vullingen in kan doen (0.5 mm) en dan pak ik altijd de HB. Eerst had ik 2B maar HB vind ik toch fijner.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je stitcheries zijn SCHATTIG Carin.. sterkte met je arm!

Wendy zei

Love your stitching Carin and I'm sorry you can't do it now ... I too miss it, but only due to choices of time management not due to injury. I wish you a super day!!

cucki zei

i love your stitching so much deary..
big hugs xxx

Journeys to Scotland zei

i like your stitcheries of the Christmas Bakeshop. :)

Wilma Kuin zei

Schattig!

Deb zei

Your stitcheries look great Carin! I hope that your elbow gets better soon.

Michelle Ridgway zei

You are very fast with your stitching Carin and they are looking great. I am sorry your elbow is still sore.

Unknown zei

Hihi was super leuk :)

Fem zei

Leuk die kerst stitcheries, gezellige tijd!
groetjes, Fem