Privacy verklaring

woensdag 3 oktober 2012

Just one more day ...

Gisteren viel er wel erg vreemde post op de deurmat ...

Yesterday we got very strange mail in the post ...


De envelop was niet voor ons maar voor Bowy, het moet niet gekker worden hihihi .... Achterop de envelop staat: Niet openen voor 4 oktober. Dus Bowy ligt nu te wachten tot het morgen is en de envelop open gemaakt mag worden.

The envelop wasn't for us but for Bowy, how strange hihihi ... On the back of the envelop is written: Don't open until october 4th. So Bowy is now waiting till tomorrow, so he can open the package.


Ik kreeg vandaag ook leuke post. Via het prikbord quilten kon ik van iemand de eerste 3 delen overnemen van de Quilter's Academy van Harriet Hargrave & Carrie Hargrave. Boeken die uitstekende uitleg geven over het maken van quilts op de naaimachine. Ik heb ze al even doorgekeken en ben er nu al blij mee want ik zag er al geweldige tips in staan.

I also got some very nice post today. I could buy the first three books of the Quilter's Academy van Harriet Hargrave & Carrie Hargrave from someone who didn't want them anymore. These books give many tips about making quilts on the sewingmachine and when I looked inside I'm so glad I bought them because they are wonderful.


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei, dat wordt heel spannend voor Mc Bowy ; )
Ik ben heel benieuwd waar hij mee verwend gaat worden.
De boeken zien er heel interessant uit. Altijd goed om heldere uitleg te krijgen.
Een hele fijne dag.

Krista zei

What a funny surprise. I can't wait to see what Mac Bowy finds in his package :)

Else zei

Nieuwe boeken altijd LEUK!! Ben benieuwd wat er voor post was voor Mac Bowy (lol) fijne dag verder knuffel Else

Lida zei

Oh wat leuk post voor Bowie! Nu hier morgen ook een speciale traktatie, niet alleen voor dierendag maar Tara wordt al weer twee!
Fijn dat je die boeken hebt gevonden, misschien wordt je toch nog een naaimachinequiltster!
Groetjes
Lida

Karyn zei

Oh, Carin, I adore a good mystery...can't wait to see what is in Bowy's package and who it is from!
I adore your new books and can't wait to see what comes from them.
Have a great day
Hugs
Ma

AnitaS zei

Wat zal Bowie nieuwsgierig zijn. Mooie boeken.

Marijke zei

Wat leuk post voor Bowy! Heb je zeker hoog weggelegd hè?
Ziet er verleidelijk uit je mooie boeken!
groetjes Marijke

cucki zei

beautiful books..
have fun xxx

Oude lappen zei

Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor! Misschien zijn die boeken ook wel iets voor mij. Ben sinds drie weken een beginnende patchworker.
Liefs Liliane

Anoniem zei

Leuk zo'n cadeau, ben benieuwd wat er in zit. Prachtige boeken!

Edith zei

Ha, die boeken komen me bekend voor. ;-) Dat gaatbhelemaal goed komen met jou en machinaal quilten, zag ik net op het prikbord.
Ben benieuwd wat er in dat andere pakje zit! Vast geen stofjes...

Anoniem zei

Very mysterious!

Unknown zei

Oh wat super leuk, ben benieuwt wat die krijgt Hihi

Petites xxx et Cie zei

Hi Carin!
It's time to open the mysterious package!
Is it the anniversary of Mc Bowy?
Give him a big hug
Bisxxx

Gert zei

Oh, wat spannend, ik ben benieuwd wat er in het pakje voor Bowy zit! En dank voor de tip van deze tijdschriften. Ik heb ook nog wel eens wat moeite om het werk op een machine net zo netjes te maken als wanneer ik het met de hand doe. Ik zal er eens naar uitkijken.

Ann zei

Hoi Carin,
Dat zien er inderdaad interessante boeken uit (moet ik ook n's checken aangezien ik denk dat het inderdaad een hele tijdbesparing is als je quilt met de machine).
Groetjes,
Ann