Privacy verklaring

vrijdag 19 oktober 2012

Frankie's Bride

Gisteravond heb ik nog een blok voor de halloween quilt gemaakt. Deborah gaf ons op 7 oktober voor de blog hop De bruid van Frankenstein en kijk eens wat een schoonheid het geworden is :-) The Halloween Paper Pieced blog hop wordt georganiseerd door Whims and Fancies.

Yesterday I made another block for the halloween quilt. Deborah gave us on october 7 The bride of Frankenstein. Isn't she a beauty :-) The Halloween paper Pieced blog hop is organize by Whims and Fancies.


En dan nog iets heel leuks wat me overkomen is. Afgelopen week deed ik mee aan de give away van Quilterspalet die ze hielden omdat Petra afgelopen zondag jarig was. Groot was mijn verbazing toen ik dinsdag een mailtje kreeg dat ik 1 van de 2 winnaars was. De prijs was een scrappakket en je mocht kiezen uit batiks, kerststofjes of traditionele stofjes. Ik koos voor het laatste en gisteren viel met een klap een zware envelop op de deurmat. Met open mond heb ik naar de inhoud staan te kijken. Prachtige lapjes en nog een template van een vijfhoek.

Last weekend I entered a give away from a Dutch quiltshop. The owner had her birthday. On Tuesday I got an email that was saying that I was one of the lucky winners. And yesterday I got a big envelop full of beautiful fabrics, they even included a five corner template.


Nadat ik eerst heel hard heb gejuicht, nam ik de lapjes uit de verpakking om ze allemaal te bekijken en te aaien. En ze zijn zo mooi !! Petra en Evy nogmaals ontzettend bedankt voor deze prachtige prijs.

After I yelled first, I took the fabrics from the package so I could take a better look at them and they are realy beautiful !! Petra and Evy thank you so much for this wonderful prize.


5 opmerkingen:

Shirley zei

Ooh jij hebt ook een prachtige stapel gekregen, veel he, echt een woooow gevoel. Genieten,en wat een leuk Halloweenblok heb je gemaakt, ik dacht eerst dat het een bok was ;-)

deborah zei

Your block turned out great!! I like your fabric choices, esp. the lips :) Congrats on winning the giveaway!

Journeys to Scotland zei

congratulations on winning a prize from the quiltshop. the materials are beautiful.

AnitaS zei

Wat een prachtige stapel lapjes. Ik vind de bruid van Dracula erg goed.

Wendy zei

Your Bride Block is amazing!! You did wonderful :) :) Adore it Carin and congrats on the win!!