Privacy verklaring

donderdag 9 augustus 2012

How romantic

Bij ons in de garage staat een rond tafeltje dat ik enige tijd geleden kocht op een rommelmarkt. Het was knalgeel beschilderd maar daar zou wat aan gedaan worden. Ik wist dat dit mooi zo staan in de kamer met een quilt erover heen en onderop ruimte genoeg voor quilttijdschriften.

In our garage I have a round table that I bought some time ago on a flea market. It was painted bright yellow but that is going to be removed. I know this table would be very pretty for our livingroom with a quilt on top and below some quilt magazines.


Maar eerst moest de gele verf eraf gehaald worden en steeds als ik even in de garage was dan pakte ik de verfkrabber (met mijn linkerarm want rechts lukt niet vanwege die tenniselleboog). Hij was al snel van alle verf ontdaan, op de bovenkant na. Gisteren hoorde ik Michiel ook nog met de verfkrabber bezig en toen ik later ging kijken zag ik dat hij de bovenkant gedaan had .... zo romantisch !!!

But first we had to remove the yellow paint and when I was in the garage I took the paint scraper (with my left arm because i can't do it with right because of my tennis elbow). The paint was all removed in no-time except for the top. Yesterday michiel was in the garage and I heard him busy with the paint scraper and when I took a look a bit later I saw that he had done the top of the table ... how romantic !!


Vandaag kwam met de post ook het quiltlepeltje dat ik gewonnen had bij Quiltkwebbels. Zij had een give away en ik was een van de gelukkige die er een won. Ik ben dan ook reuze blij. Het werkt op dezelfde manier als de aunt becky, maar  deze vind ik niet fijn op de linkervingers zitten. Het quiltlepeltje ligt heel fijn in de hand en ik ga vanavond eens proberen. Een paar steekjes maar met mijn tennis elleboog kan ik toch niet meer doen dan dat.

Today came the little quilt spoon that I won in a give away by Quiltkwebbels. I'm very happy with this spoon. It works the same way as the aunt becky but that one I don't like. It don't find the fingers so good. This quilt spoon lies beautiful in your left hand and tonight I'm going to try it for just a few stitches. Can't do no mkore because of the tennis elbow.


5 opmerkingen:

cucki zei

aww it is so romantic <3
lovely spoon..i love it too..
big hugs cucki xx

Marion zei

Wat een mooi tafeltje en het hartje zo romantisch. Nu het tafeltje opknappen en je zal zien dat je een prachtig quilttafeltje terugkrijgt.

Lieve groetjes van Marion

Elza zei

Lief tafeltje en een quiltlepeltje nog nooit van gehoord.
sterkte met je elleboog.

AnitaS zei

Wat lief dat hartje. Succes met je lepeltje

Lida zei

Wist niet dat er speciale lepeltjes voor waren, zag Ted Storm een gewoon lepeltje gebruiken. Maar ik wens je er veel plezier mee en sterkte maar weer met de elleboog!
Groetjes
Lida