Privacy verklaring

woensdag 28 september 2016

Part 1 - Ananas Pie

In het bericht van 19 september (klik) liet ik al het wollen garen zien dat ik voor de nieuwe CAL van Mr. Cey gekocht had. Maandagavond was het zover, het eerste deel was te downloaden en ik ging meteen aan de slag. Ik haak de blokjes op haaknaald 3,5.
Er moeten elke week steeds 10 dezelfde lapjes gehaakt worden van een bepaald patroon. Deze week was dat de Ananas Pie, een heerlijk blokje om te haken.

In the message of september 19 (click) I showed you the woolen yarn I bought for the new CAL of Mr. Cey. Monday evening it was time, we could download the first part and I started right away. I crochet the blocks with hook 3,5.
Each week we have to crochet 10 blocks of the pattern from that week. This week it was the Ananas Pie, a lovely block to crochet.


De Harvest Time blokjes kun je elke week downloaden op de site van Perapasha (klik) of op de gezellige FB groep Cuddle Me blanket (klik).

The Harvest Time squares are to download on the FB group Cuddle Me blanket (click), also in English translation.


7 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een fraaie lapjes zijn dat zo samen, prachtige kleuren heb je gekozen om mee te haken.

Truus zei

Ziet er mooi uit Carin. Heb op de site gekeken en zag dat ze ook een gebreide deken op deze manier hebben.
Ben meer van het breien.
Veel breiplezier
groetjes, Truus uit Drenthe

Julie zei

Another beautiful creation being hooked.

Carol zei

OH, such wonderful fall colors, Carin!!

Marilyn zei

This is going to be so pretty.
Marilyn

jolanda zei

Als vanouds weer als een speer natuurlijk! ;-)
Het ziet er prachtig uit dit garen zeg! Volgens mij lijkt het wel wat op de Stonewashed van Scheepjes wanneer ik naar de kleuren kijk.

Mary - Lecoeurceltique zei

Beautiful colours.