Privacy verklaring

zondag 24 juli 2016

In the Yarn Garden CAL - 4

Deel 4 van de In the Yarn Garden CAL (klik) was te downloaden, dus die heb ik maar meteen weer gehaakt. Je ziet ook dat het kussen stilaan vierkant gaat worden.

Part 4 of the In the Yarn Garden CAL (click) was publised, so I crochet it right away. You can see that the pillow is going to be square.


Met al die warme dagen is het druk in de tuin, de vogels komen af en aan om te drinken uit of te baden in de vijver.

With all those hot days it is busy in the garden, birds are flying on and of to drink or to bathe in the pond.





4 opmerkingen:

jolanda zei

Zo'n verkoelend badje vinden ze natuurlijk heerlijk met die warmte!
Je haakwerk wordt erg mooi en ook die CAL uit je vorige berichtjes vind ik super! Ik ga gelijk de link opslaan naar die CAL want dat lijkt mij ook wel wat wanneer ik al die andere CAL's afheb. :-)

Artjonka zei

Bravo Carin!! Nice work ❤

ireneinhetatelier zei

Wat wordt het mooi! Beide kleurencombinaties zijn schattig, echt vrolijk wordt je er van.
De vogels vinden het bij ons in het borrelbadje ook zo fijn. Een steen met een kommetje, war het water doorheen borrelt. Een merel past precies in het kommetje, dus dat is snel aan de hele populatie in de omgeving doorgegeven. Dan ziet het er net zo uit, als op jouw foto's. Het opstijgen is dan best moeilijk...

Mary - Lecoeurceltique zei

Beautiful work. It's good that the birds have a water spot to go.