Privacy verklaring

dinsdag 1 december 2015

Give Away December

Vandaag de Give Away van December, de laatste van dit jaar. Ik vond het erg leuk om elke maand iets weg te geven en hopelijk hebben jullie er ook van genoten. Alle prijsjes zijn tot nu toe allemaal goed aangekomen bij de winnaars, wat ook fijn is om te horen.

Today the Give Away of December, the very last of this year. I realy liked it to give away something each month and I hope you did too. All the presents from the past months, found there way to the winners and I was happy to hear that.


De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik opnieuw lapjes weggeven, want die vielen vorige maand in goede aarde. Deze keer 4 blauwe lapjes met erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, kerstornamentje (meer over dit kerstornamentje morgen op mijn blog). 

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away again some fabrics, because last month everybody liked that. So this time there are 4 blue fabrics and also a primitive style Christmas ornament made by me (more info about the Christmas ornament tomorrow on my blog).
 
 
De Give Away is open t/m zaterdag 5 december. Op zondag 6 december maak ik de winnaar bekend.
 
Last day to enter the Give Away is saturday december 5. On sunday december 6 I announce the winner.
 





57 opmerkingen:

MooZ KaartenFabriekje zei

Hoi Carin,
Voor de laatste december give-away waag ik graag weer een kansje op het winnen van een "echte Carin" speldenkussentje/lapjes.
Het is weer een schatje om te zien, het geborduurde kussentje!

groepjes, Monique

Annelies zei

Wat maak je toch mooie dingen. Ik doe graag mee.

Annelies zei

Wat maak je toch mooie dingen. Ik doe graag mee.

Musicwoman zei

Oh Carin, was für schöne Stoffe- Und das Ornament ist ja so passend.
Ich hüpfe gerne in deinen Lostopf

Alles Liebe
Judith

Carla zei

Ohhh moooie blauwe lapjes en een heel mooi speldenkussentje! Leuk dat je dit een heel jaar gedaan hebt en veel mensen blij hebt gemaakt!
Ik doe graag mee met deze laatste keer.

jolanda zei

Vorige maand was ik 1 van de gelukkige winnaars en de lapjes die ik kreeg zijn heel erg mooi! Heel lief dat je ons zo verwent hoor... dankjewel!!
En natuurlijk doe ik deze maand niet mee maar dat spreekt voor zich. ;-)

gerda zei

Ik doe heel graag nog eens mee, misschien lukt het deze keer.

Sjoukje zei

Ik doe ook graag nog eens mee! Wat een lief initiatief was dit van jou!

Verona zei

Ik doe graag mee. Je maakt hele mooie borduurwerkjes en dat niet alleen je werkt ze ook heel mooi af.
Groetjes Verona

Marguerite zei

Wat is dit jaar omgevlogen zeg!
En wat heb jij een hoop mensen blij gemaakt.
Het kussentje wat ik gewonnen heb staat in de hal op een ladekastje te pronken naast mijn pompoenen. Ben er zo blij mee...

Janine zei

Wat vind ik het toch prachtig wat je allemaal maakt! Ik zie dat je er heel veel plezier aan beleeft, ga zo door!

AnitaS zei

Ik doe graag nog een keertje mee.

quiltingmieke zei

piep
tjingel bells tjingel bells
lapjes on the way..

to a lucky winner...
good luck toooo aaaalll

knuf knuf

Anoniem zei

dank je wel voor een heel jaar lang give aways! super van je!

Bizzy Martine zei

Ik waag graag nog eensmijn kans tijdens deze laatste give-away!!!
Grtjs,Martine

inahummel zei

Deze keer waag ik graag een gokje Carin! De stofjes zijn helemaal mijn kleur en het kerstornamentje is prachtig en kan zo in de kerstboom! Liefs,Ina

Julie zei

You've given away such wonderful things this year. Decembers is another lovely one.

Anoniem zei

Wat was het leuk, elke maand die spanning om een mooie give away van jou te winnen. Ik doe deze maand weer mee hoor. Groetjes Wilma.

odette zei

Vol verwachting klopt mijn hart, ik doe dan ook graag mee met de loting

Margot zei

Dat was wel fijn , iedere maand van dit jaar 2015 !
Nu maar afwachten wat ons 2016 gaat brengen , maar deze leuke
give away doe ik graag aan mee !!

Craftluver zei

Oh leuk weer en bedankt dat je zoveel wilde uitdelen! Gewoon heel leuk om weer mee te doen!

Marte zei

Mooie lapjes, ik doe graag mee met de verloting. Marte

Aafke zei

Alweer van die mooie lapjes. Ik weet er een fijne bestemming voor. Dus waag ik ook een gokje.
Bedankt voor alle give-aways welke je dit jaar georganiseerd hebt.
Aafke

Anoniem zei

Het was telkens een feest Carin voor de leuke give-away's die u telkens uitdeelde! Helaas had ik geen geluk, maar wie weet lukt het wel eens!!
Ik doe graag weer mee voor deze mooie lapjes!
Fijne avond verder!
Groetjes Christelle

corry zei

Wat leuk deze give away helaas ben ik nooit gelukkig met prijzen....
Groetjes

els b zei

Zo leuk! Ik loot graag mee!

conny's quilts en creaties zei

Wat een schattig cadeau geef je weg, ik waag nu ook graag een kansje!
Super, dat je dit het hele jaar gedaan hebt!
groetjes, Conny

Anoniem zei

Ik heb door een val mijn pols lelijk gebroken. Nu mag ik weer gaan borduren want dat is goede therapie. Dus daarom loot ik ook graag mee.
Groetjes Ans

kathie448 zei

Beautiful fabrics and ornament -- thank you

Lida zei

Ik wens iedereen succes met deze gave give away! Het was erg leuk ! Groetjes
Lida

sylvia zei

wat een mooi ornamentje!!! Echte Cazwa.......;)
liefs, Syl

Ineke zei

Nou, zo'n prijsje is altijd leuk om te winnen, ik doe graag mee!!!

OmaSannie zei

Zo leuk zo'n give away! Ik probeer het een keer.
Hele fijne dagen, groetjes van Sandra

Anoniem zei

Ik doe heel graag mee voor de verloting!! Zo aan het begin van een warme,sfeervolle en gezellige maand december!!! Ik wens je een heel goede Kerst en Nieuw en vooral een heel goed quilterig 2016 waarin ik geniet van je leuke verhaaltjes en mooie dingen!! Liefs Mineke

Frea zei

Wat een lief speldenkussentje.
Ik waag een gokje. De blauwe lapjes zouden een aanvulling voor mijn blauw-witte SBS quilt kunnen zijn.
Groetjes Frea.

Joyce Clark Frank zei

What a nice give a way. Please enter me, thanks

Marilyn zei

Pretty fabrics and ornament.
Please enter me in your drawing.
Thanks!
Marilyn

Unknown zei

Helemaal leuk. Ik doe ook mee.
sepia [at] home . nl

Unknown zei

Ik waag ook een gokje voor deze december give away. Alweer een verwennerij. Warme groet, Marly

Dikkie zei

Doe graag mee vind het een leuk idee van je.

Groetjes Dikkie

Kath zei

Carin I was very happy to find your blog, I love to hand stitch and applique. I just saw the red quilt on your header, I LOVE it!

Unknown zei

Very nice stitching and fabrics please enter me in this giveaway. Big hugs

Anoniem zei

Wat leuk dat er zoveel mensen zijn die je blog lezen. Je krijgt tenminste altijd heel veel reacties op je give-away. Hoewel ik geen "officiële" volger ben, en niet altijd reageer, kijk ik toch wel een paar keer per week op je blog.
En wat betreft je give-away: ik doe weer graag mee.
Groetjes, Evelien

Unknown zei

bonjour je tente ma chance - vos cadeaux sont très beaux - je vous remercie et vous souhaite une douce journée - j'aime bien votre chien il est mignon ! Cécile

Quilts and Newf's zei

al weer een prachtige give away !
blauw is mijn favorite kleur.
graag doe ik dus mee gr Erika

Elza zei

Prachtig voor de laatste keer dit jaar, natuurlijk doe ik weer mee.
Ik vind het geweldig dat je dit het hele daar door gedaan hebt.
Groetjes ELza.

Marjan zei

Wat leuk, Carin! Fraaie lapjes en een snoezig kerstornamentje... Wie wil dat nou niet krijgen!

Janet Beyea zei

What a wonderful give away. You are such a generous person!

Flickenstichlerin zei

Thank you Carin for the wonderful giveaways throughout the year.
Greetings,
Sylvia

Anoniem zei

ik doe ook mee met de give away.
groet, Aria

Kay zei

Thank you for a great giveaway, also for the link to the free pattern. x

Shari zei

I love following your blog, and love photos of your home. I especially love photos of Bowy. I hope he feels better very soon. Love to you all! Please enter me in the giveaway also. Thank you.

Ik ben Esther zei

Toch nog maar een keertje wagen om mee te doen met de give-away.Ik vind t zo leuk dat je al die maanden spulletjes weggaf ! Ik lees al een hele tijd mee en hoop dat je gezondheid in het nieuwe jaar beter zal zijn en de uitslagen goed nu je zo lang die creme moet gebruiken. Ik weet hoe beperkend pijn kan zijn, dus ik wil je heel veel sterkte wensen!!!
Groetjes Esther

klazienshandwerk zei

ik doe ook graag weer mee!

Unknown zei

You are so kind Carin :) You know how much I love what you do, stitching, finishing and quilting and ............. you love the animals so :)

Big kisses from France

Unknown zei

Wat een leuk gebaar, ik heb je kort geleden "ontdekt" en doe graag mee.

Ineke Platvoet zei

Hoi Carin,
Het was leuk dit jaar mee te doen met je give aways van al die mooie dingen die je zomaar weg gaf/geeft en de zelfgeborduurde presentjes.
Ik probeer het nog een keertje en misschien dit keer heb ik geluk en zo niet, dan is vast iemand anders er heel blij mee.
Fijne Sinterklaas-avond.