Privacy verklaring

maandag 21 september 2015

Pumpkins

Mijn favoriete seizoen is weer aangebroken; de herfst.
Waarom ik er zo van hou? Denk aan ...

My favorite season is started; Autumn.
Why I love it so much? Think of ...


Wollen truien

Sweaters


Warme chocolademelk

Hot cocoa
 

Wandelen in het bos

Walks in the woods


Zitten bij de vuurkorf

Sitting by the fire pit


Vallende bladeren

Falling leaves


De kou in de lucht

Chill in the air


POMPOENEN ;-)

PUMPKINS ;-)


Bovenstaande foto's zijn gemaakt tijdens de open pompoendagen bij ons in de buurt.

The pictures are made when we visit the open pumpkin days in our neighborhood.


16 opmerkingen:

Marguerite zei

Prachtig al die pompoenen.
Een mooie tijd. Al vind ik het wel jammer dat dan de tijd van varen voorbij is. Het huis word nu weer vol.
De krans vind ik helemaal te gek..

quilting Jeannet zei

Ik ben het volmondig met je eens Carin, de winter mag best nog even wegblijven, maar de herfst....Mmmmmmm, héérlijk!

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's !!
En.... de herfst......is prachtig !
Vr.Gr. Margot

marianne zei

Mooie foto`s.
Hier nog zo een herfstliefhebber..

Marilyn zei

Love all the Pumpkin pictures, especially the white and green ones.
Thanks for the Pumpkin post.
Marilyn

Truus zei

Och elk seizoen heeft z,n mooie momenten om van te genieten. Denk niet dat ik een voorkeur heb voor een seizoen .
Prachtig de pompoenkrans op de tafel.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Martine zei

Prachtig die herfstkleuren maar ik denk dat ik toch meer van het voorjaar hou.

Else zei

Herfst en zijn schitterende kleuren heerlijk!! Mooie foto's

Maggie zei

Lovely photos, Autumn is my favourite time of year too.

Unknown zei

Oh wat een fijne foto's!

Judith zei

september is ook voor mij altijd weer de start van de beste tijd van het jaar: Herfst, en daarna heerlijk de winter in :o). mooie sfeerfoto's!

inahummel zei

Wauw, wat een geweldige pompoenen. Was er bij ons in de buurt maar een pompoenen dag! En de herfst, heerlijk, vooral zoals jij het beschrijft.

Ageeth Dorsman zei

De herfst is ook absoluut mijn favoriete seizoen, om al de redenen, die jij zo mooi en sfeervol in beeld brengt. En ook: pompoensoep, zelfgebreide sokken weer aan, vroeger donker, minder buitenklusjes, dus meer tijd voor creativiteit binnenshuis. Heerlijk, herfst! Geniet ervan, Carin.
Groetjes van Ageeth

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
wonderful pictures, makes Fall look so pretty.
Greetings,
Sylvia

Bezig Plus zei

Hoe goed getroffen ..... de Herfst heeft iets......
Herfstige steekjesgroetjes

Julie zei

Happy autumn to you ....