Privacy verklaring

woensdag 2 september 2015

Block 6 - Friendship

En dan is het alweer september. Hoe ouder je wordt, hoe sneller het jaar om lijkt te gaan ;-) Gisteren leek het wel een herfstdag, totaal anders als de dag ervoor toen het heel warm was. De tijd van de pompoenen komt er weer aan, dat wordt weer heerlijke pompoensoep !
Inmiddels is blok 6 ook af, nog 3 te gaan. Ik heb nu nog 6 weken om de gehele quilt af te krijgen. Sommige vragen of ik het ga halen. Ik heb echt geen idee, maar ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.

And then it is september again. It seems the older you get, the years go faster ;-) Yesterday it was autumn outside, so different with the day before when the sun was very warm. The time of pumpkins is arriving, then I can make pumpkinsoup again !
In the meantime block 6 is made, only 3 to go. I still have 6 weeks to finish the quilt. Some are asking if I'm going to make it, I realy don't know but I do my best.  


 

10 opmerkingen:

Truus zei

Carin het gaat je vast wel lukken om de quilt op tijd af te krijgen.
Warme kleuren heb je in je header gebruikt--gelukkig nog geen vallende blaadjes al liggen die hier in grote aantal op het gras.
Succes!
groetjes, Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Ik denk ook dat het je gaat lukken. Van mij mag het nog even nazomeren, zo rond de 20 graden, maar de herfst is ook heerlijk. Fijne dag en groetjes Wilma

Julie zei

The new apple in your header does looks good.
I'm certain you will finish this in time, you are well on schedule to do so.

Marguerite zei

Voor mijn gevoel gaat de tijd ook veel vlugger dan vroeger. Komt misschien ook omdat we dit jaar lang op mooi weer hebben moeten wachten. Laat het daarom maar nog wat nazomeren.
En het gaat je vast lukken met je quilt. Tot nu toe vind ik het helemaal super. Zulke mooie stofjes.

Maria zei

Beautiful block... Not many more and you will be finished.

Flickenstichlerin zei

Dear Carin,
looks so pretty and you will make it. You are so dedicated.
Greetings,
Sylvia

Unknown zei

Wat wordt het zo mooi, en inderdaad de tijd vliegt :) Echt vliegt voorbij ;)

jolanda zei

Ik heb er alle vertrouwen in dat het je lukken gaat hoor!
Ja leuk ook wel weer de herfst hé? Ik ben gek op pompoenen dus binnenkort ga ik er een aantal kopen om gezellige hoekjes te maken binnen en in de tuin. ;-)

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Lovely work and your little sayings are so sweet and true. Greetings to you from Canada!

Aafke zei

Je hebt al heel veel gedaan. Dus ik verwacht dat je op tijd klaar bent.
Binnenkort ga ik mijn seizoenstafel herfstig inrichten. Vind de herfstkleuren zo mooi.
Aafke