Privacy verklaring

vrijdag 7 augustus 2015

Totaly crazy

Ik ben echt niet goed bij mijn hoofd, ... waarom ? Omdat ik een project ga doen dat ik misschien niet eens op tijd af krijg hahaha ...
Diane van Little House Needleworks schreef 2 dagen geleden op haar facebook groep dat ze een wedstrijd  houdt. Je kunt kiezen uit 3 dingen en een ervan is om iets te maken van een van haar patronen en dat op een originele manier af te werken. Als het af is, dan moet je een foto ervan plaatsen.

 I'm totaly crazy, ... why? Because I'm going to do a project and maybe I can't finish it in time hihihi ...
Diane from Little House Needleworks wrote on her facebook group that she is doing a contest. You can choose from 3 things and one of these things is that you stitch a design of her and finish it original. When you finish it, you post a picture of it.


Ik moest meteen denken aan mijn 8 patronen van de Dear Diary serie. Op die patronen staat steeds een extra patroon van een bloempot met een deugd erbij geschreven. Deze wilde ik steeds al eens borduren en ze dan in een quilt verwerken.

I immediately thought about the 8 patterns of the dear Diary series. On each of the patterns there is a bonus design with a flowerpot and a virtue written. I always wanted to stitch these and put them into a quilt.


De wedstrijd loopt tot 15 oktober, dus iets meer dan 9 weken de tijd. Niet veel tijd om een niet zo'n kleine quilt te maken, maar ik ga ervoor. De kinderquilt en  The Amish Circle quilt heb ik even aan de kant geschoven. ik heb nu alle tijd nodig voor deze quilt.

The contest is until october 15, so a little more than 9 weeks. Not much time to make a larger quilt, but I'm going to give it a try. The children's quilt and The Amish Circle I have put aside, because I need all my time for this quilt.


Ik heb mijn stoffen al uitgezocht en de lapjes voor de borduurwerkjes al in de thee geverfd.

I already choose my fabrics and tea dyed my fabric for the cross stitch pieces.


Ach, soms moet je eens gek doen en misschien lukt het me wel. Mocht het niet lukken binnen de tijd, dan heb ik het geprobeerd en maak ik hem alsnog gewoon af. Gistermiddag heb ik in elk geval al heerlijk geborduurd buiten in de schaduw.

Sometimes you have to do something crazy and maybe I can finish it in time. If not, that is not a problem, I can say I tried it and then I finish it in my own time. Yesterday afternoon I started stitching with the first pattern, outside in the garden.




38 opmerkingen:

Rita zei

Zeker een uitdaging. Wens je veel succes en zie het resultaat vast wel voorbij komen. Goed weekend. Groetjes Rita.

Marguerite zei

Succes! En jou kennende komt het helemaal goed. ;)

Marian zei

Dat is een hele uitdaging , maat het zal wel helemaal goed komen. Succes.

Heleni zei

Woehaa jij durft....maar wel een geweldige uitdaging.
Enne...volgens mij ben jij heel goed bij je hoofd hoor, je bent dol op uitdagingen...

Ann zei

Succes zou ik zo zeggen!
Ik kijk alvast uit naar de voortgang (en foto's) van dit project!
Groetjes,
Ann

Ina Hummel zei

Wauw Carin, wat een leuk project! Wens je heel veel succes en volgens mij gaat het je lukken. Fijn weekend, groetjes Ina

quiltingmieke zei

Piep leuk meid dat je dit aangaat
Hou je ons op de hoogte van je vorderingen?
Knuf

Marion van de Sande zei

Oooo wat een leuke uitdaging. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen, hou ons maar veel op de hoogte!

Colette Keuten zei

Heel leuk idee. Groots plan, maar ook ik heb er alle vertrouwen in. Succes.

Ineke zei

Leuke uitdaging Carin! Soms (redelijk vaak) moet je gewoon je hart volgen en doen waar je zin in hebt. Heel veel plezier en succes.

helen zei

What an ambitious project, I wish you good luck and success!!
And I am looking forward following your posts about the progress.
(By the way, I have loved Robyn Carr's Virgin River book series!)

Annie Kingma zei

Succes, komt zeker goed. Fijne uitdaging
Groetnis Annie

Liesbeth zei

Je weet de spanning er wel meteen in te gooien zeg!
Totaly crazy, indeed!
Wel héél leuk zeg!
Ik weet zeker dat je dat gaat winnen!!!
Succes en veel plezier!

quilting Jeannet zei

Joh Carin, met dat tempo van jou met dat helemaal goed komen! Zolang je je niet in je vinger snijd of zoiets, dat heb jij gewoon af straks, suc6 er mee!

Marilyn zei

That's not crazy, that's ambitious!
Good luck with your quilt.
This will be a beautiful project.
You can do it!
Marilyn

Mii Stitch zei

So ambitious!
Go on!!! You can do it :)

Elza zei

Girlpower het lukt je vast wel.
Succes.

Jo who can't think of a clever nickname zei

If anyone can do it then you can! I am sure the quilt will look amazing.

Sis Voorn zei

Komt goed ;-)

Truus zei

Carin wat een geweldig leuke uitdaging! Het gaat je vast wel lukken en zo niet dan heb je straks een prachtige quilt.
Het is voor mij ook een uitdaging om jouw blog te lezen-duurt ongeveer 10min. voor ik er op kan komen nu google cookies gebruikt en dan nog 10 min. voor ik een antwoord kan gaan schrijven.
Succes en ben benieuwd naar je vorderingen-prachtige kleuren gebruik je.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Brigitte zei

I absolutely love your plan. A gorgeous idea!

Flickenstichlerin zei

This sounds like great fun, love the idea.
Good luck on your challenge.
Greetings,
Sylvia

Unknown zei

Ik ben heel benieuwd! Succes!!

Aafke zei

Da tis een geweldig idee, maar wat een klus. Hoop dat je regelmatig een update geeft.
Aafke

Ineke zei

Heel veel succes met deze uitdaging, leuk zeg!!!

marianne zei

Go for it girl !!!
Lukt je wel.!!

marianne zei

Go for it girl !!!
Lukt je wel.!!

jolanda zei

Dat gaat jou zéker lukken! Je gaat normaal gesproken al als een speer met je projecten dus nu ga je denk ik nog eens 2x zo snel. :-)
Veel plezier en succes!!

Carin zei

Wat vervelend met die google cookies, hoop dat dit snel opgelost wordt, zodat het bezoeken van blogs wat soepeler verloopt.

Melody zei

Have fun stitching these beautiful designs

Anoniem zei

Wat een leuke uitdaging!!! En wat een leuke stofjes heb je uitgezocht. Ik wens je veel plezier en succes. We zullen je steekjes wel hier volgen. Fijn weekend en groetjes van Wilma

AnitaS zei

Wat een leuk idee. Ik wens je heel veel succes.

Mary - Lecoeurceltique zei

It's a great idea. I look forward to seeing the finished product. Given the speed at which you work, I think you will finish it in time.

Barb zei

Carin you rock, what a brilliant idea , I shall be watching your progress ,Good luck I wish I could stitch that fast.

Unknown zei

Carin wat een leuke uitdaging. Heel veel plezier en succes, maar het gaat je zeker lukken.
En ik zal je vorderingen zeker volgen.

Julie zei

I'm sure you will do it, you are the Queen of quilt making!
Happy stitching....

Triniki zei

Ánimo, Carin, tú puedes!
Un besito.

Hilda zei

What an amazing project, Carin!
I am looking forward to following your progresses!

Hugs
Hilda