Privacy verklaring

maandag 18 mei 2015

Give Away May (closed)

Eigenlijk wilde ik gisteren al de Give Away van mei posten, maar Michiel was jarig en daardoor vergat ik het. 
I wanted to post the Give Away of may yesterday, but my husband had his birthday and I forgot to post it.
 
De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik weggeven enkele buttons en charms, met daarbij 2 strengen zijden garens van elk 5 yard.
Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog). 
The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away some buttons and charms, I also included 2 skeins of silk thread, each 5 yard.
 Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).
De Give Away is open t/m vrijdag 22 mei. Op zaterdag 23 mei maak ik de winnaar bekend.

Last day to enter the Give Away is friday may 22. On saturday may 23 I announce the winner.

42 opmerkingen:

Annie zei

Wat heb je weer een enige give-away, dat kussentje zo leuk, ik doe graag mee.

thuis in Ghubra zei

Wat een leuke give-away. Doe graag mee

Marion van de Sande zei

Proficiat met Michiel en ik doe graag mee met Give Away!

Veel plezier met de jarige!

Marion

Marilyn zei

Happy belated B-Day to your husband. :)
What a cute pincushion.
Please enter my name.
Thanks!
Marilyn

Unknown zei

Een heel erg leuke give away, waar ik graag aan mee doe.
,En gefeliciteerd met Michiel.
groetjes Hanny

Marguerite zei

Wat een leuke give away heb je weer. Ik doe graag mee.

marianne zei

Alsnog proficiaat met Michiel,hoop dat jullie een leuke dag hadden.

Annie Kingma zei

Wat weer een leuke actie, wil best weer een gokje wagen
Groetnis Annie

magot zei

Wat weer een vriendelijke give away !!
Misschien gaat het een grote loterij worden,
leuk om weer eens een kansje te wagen !

Anoniem zei

Hello Carin,
congrats to you husband.
I would like to win this giveaway

greetings
Liz from Germany

Julie zei

I've been having a catch up read Carin. Your quilt is looking wonderful and the knitting is super. I hope you get answers to your complaint about the hospital and that all goes well for you.
Pretty flowers in your garden.

Truus zei

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Michiel!
Heb je nog wat gehoord van het ziekenhuis over de verzette afspraak?
Hoe ver is je quilt-ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltmarjanneke zei

Oei! Dat ziet er aantrekkelijk uit! Ik doe graag mee! Ook nog de felicitaties!

Aafke zei

Wat een leuke give away. Uiteraard wil ik graag meedoen.
Trouwens nog gefeliciteerd met de verjaardag van Michiel.
Aafke

Carin zei

Truus ik heb tot op heden nog niets gehoord over die verzette afspraak, denk ook niet dat ik er nog iets over hoor.
Hoop eind deze week verder te gaan met de quilt.

Floor zei

Gefeliciteerd met je de verjaardag van Michiel!
(Ik doe niet mee met de give away hoor)

Anoniem zei

Hallo Carin,
was für ein zauberhaftes Giveaway, da versuche ich auch gerne mein Glück

liebe Grüße
Maria H.

cajunquilter zei

Happy late birthday to your husband. And please enter me in the giveaway! Thanks!

http://cajunquiltersquilts.blogspot.com/

Jo who can't think of a clever nickname zei

Please count me in for another lovely giveaway. The pin cushion is so sweet.

Erna zei

Nog gefeliciteerd met Michiel ...xx

Janet Beyea zei

I would love to win these beautiful items. Thank you for your generosity!

Pam in IL zei

Another lovely giveaway. Happy Birthday to your hubby!

babeth zei

Je serais ravie de recevoir ces beaux cadeaux.Pouvez inscrire mon nom. Merci pour ces jolis partages

Unknown zei

wat een mooie give away, ik krijg je prachtige creaties altijd via mail binnen en reageer daardoor niet zo snel op iets... maar ik vind alles wat je doet echt een passie om te volgen. EN dan ben je ook nog zo een lieve voor die give aways... voor deze zou ik graag mee willen doen... en nog gefeliciteerd met michiel...

els zei

Ik vind al jouw speldenkussentjes juweeltjes. De kleuren en de afwerking zijn steeds perfect, kortom: ik doe graag mee aan de give away, je weet tenslotte maar nooit.......

quiltcat zei

oh, so ein tolles geschenk wollen sie machen? da melde ich mich gerne an.
noch eine schöne restwoche
lg elfriede

cerato zei

Beautiful gifts. Please, enter me!
Hugs

Anoniem zei

Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Michiel. En je give away is, zoals altijd, weer prachtig. Ik waag graag weer een kans.
Groetjes, Evelien

Elza zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Michiel en succes met je gedokter . Ik doe weer graag mee met je prachtige give away.

Anoniem zei

Te laat, maar alsnog proficiat met Michiel. Graag doe ik mee aan de give-away (weer zo'n mooi kussentje).

Groetjes en veel borduurplezier, Margo

p.s. gewoon opnieuw bellen voor een afspraak

Louise Doney zei

Love the little pillow Carin, enter me please, Thankyou

wandelaartje zei

Ik doe graag weer mee met de give away.

Ineke Platvoet zei

Ik wil graag meedoen met je give away. Heb nog nooit geborduurd met zijden garens en je speldenkussentje is weer leuk.

Anoniem zei

Ik doe graag mee met je give away Carin!!. Ik heb ook nog nooit geborduurd met zijden garens!
Het kussentje is zeer mooi geworden!
Fijne avond!
Groetjes Christelle

Ineke zei

Net terug van mijn vakantie, lees ik dat je man jarig was, alsnog gefeliciteerd!!! En ja...ik doe graag mee met deze give away!
Liefs, Ineke

jolanda zei

Alsnog van harte gefeliciteerd!! :-))

Christine S. zei

Wat een mooie give-away! Ik waag graag een kansje. Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man!

Unknown zei

Hi Carin,
Beautifil pillow an gifts, I love the charms, thanks to enter me for your kind give-away
See you later on FB
Kisses from France

Flickenstichlerin zei

Thank you Carin for the giveaway. What a darling pincushion.
Greetings,
Sylvia

Anoniem zei

Hallo , ook ik maak graag een kans op deze leuke actie. groeten Wil

StitchinByTheLake zei

Carin this is a lovely giveaway - you have a generous heart! blessings, marlene

quilting Jeannet zei

Carin, het lijkt me geweldig dat kussentje!!!!