Privacy verklaring

vrijdag 13 maart 2015

Give Away March (closed)

Het is weer tijd voor de maandelijkse Give Away.

It's time again for the monthly Give Away.


De Give Away is open voor iedereen. Laat onder dit bericht een reactie achter als je mee wilt doen. Lukt dit niet, stuur me dan een email (adres te vinden aan de rechterkant).
Deze maand ga ik een verrassingspakketje van Soed-Idee weggeven, op de foto zie je wat er allemaal in zit. Ik heb er ook een stuk borduurstof bijgedaan zodat je meteen kunt beginnen ;-) Erbij een zelfgemaakt, in primitieve stijl, speldenkussen (meer over dit speldenkussen morgen op mijn blog).

The Give Away is open for everyone. You can leave a reply under this message if you want to enter. Or you can send me an email (on the right side you find the address).
This month I'm going to give away a surprise package from Soed-Idee, on the picture you see what that is. I also included some cross stitch fabric, so you can start right away ;-) Also a primitive style pincushion made by me (more info about the pincushion tomorrow on my blog).


De Give Away is open t/m maandag 16 maart. Op dinsdag 17 maart maak ik de winnaar bekend.

Last day to enter the Give Away is monday march 16. On tuesday march 17 I announce the winner.

87 opmerkingen:

Jasmijn zei

Wat een mooi pakket! Dat wil ik wel winnen hoor.
Groetjes

Chantal zei

Voor dit pakketje wil ik zeker mijn kansje wagen . Hartelijk dank .

sylvia zei

Wat een leuk weggevertje weer!!! Fijn weekend, meis, groetjes, Syl

els b zei

Is weer erg leuk en heel aantrekkelijk dus om mee te loten. Ik doe mee hoor!

Gudrun zei

What a wonderful gift from you!! Lovely! Greetings fron Sweden and Gudrun

Susan zei

Wonderful prize. you are getting more and more generous every month. I would love to win your special little pincushion, and the project looks divine. Fingers crossed!

Dear Jo zei

Ik doe gewoon weer mee, hoor. Zo'n leuk speldenkussen wil toch iedereen?
Groetjes, Jolanda

Irene zei

รจ bellissimo, partecipo volentieri

Musicwoman zei

Hi Carin.I always enjoy looking and reading your entries. You do such cute and nice things and you often encourage me to do new things.
Thanks for this. Please enter me in your giveaway.
huggs form Germany
Love Judith

Marilyn zei

I would love to enter your generous giveaway.
Thanks!
Marilyn

Anoniem zei

wat ziet dat er mooi uit, daar wil ik heel graag aan meedoen,
je zal maar zoiets leuks winnen!
fijn weekend,
Betsy

marietje zei

oooh wowie ik zou ook graag mee willen doen. Wat super lief van je! Een fijn en zonnig weekend toegewenst.

Anoniem zei

Ziet er uit als een echt verwenpakket. Ik doe graag mee. Geniet van je weekend. Coby

Anoniem zei

ik doe graag mee, bedankt voor de mooie give away

Anoniem zei

Oh how wonderful this prize,
please enter me in your giveaway Carin. ;-)

Greetings from Germany
Liz S. (no blog)

Ineke Platvoet zei

Hallo Carin,
Weer de moeite waard om mee te doen; Simone heeft zulke leuke spullen-die kan ik altijd gebruiken. En natuurlijk niet te vergeten je speldenkussen. Die is weer mooi!
Groetjes Ineke

Sue zei

What a lovely gift, I'd love to be entered for a chance to win, x

ireneinhetatelier zei

Oh, dat ziet er enig uit! Ik doe graag mee met de Give- away, want alles van Soed Idee is even leuk!

Jutta(quilt) zei

What a beautiful give away, thank you for the chance to win it

Jutta

Birgitte aka Bietje zei

Wat lief zo'n weggevertje. Ik doe graag mee.

Christine zei

This is such a nice gift you are giving away. Thank you for your kindness.

Heleni zei

Wat een schattig pakketje weer Carin. Dat zou ik best willen winnen hoor!
Gr.Heleni

quilting Jeannet zei

Carin, ik hoef niet aan elke give away mee te doen die voorbij komt, maar met dat schattige kussentje ga ik er toch voor, geweldig weer!!

Verona zei

Mooi pakketje. Doe graag mee

Carla zei

Wat een snoeppie van een pakketje! Ik doe graag mee, fijn weekend!

Craftluver zei

Wow, dat wil iedereen wel winnen! Ik dus ook, dus doe geaag mee in de trekking. Bedankt voor deze leuke give aways!

Unknown zei

Wat een erg leuke give away. Ik wil heel graag meedoen.
gr. Hanny

fiore-crea.blogspot.com zei

I participate willingly with joy to your giveaway and hope to win. The prize is very nice

grazie
ciao
fiore
www.fiore-crea.blogspot.com

selene zei

It´s wonderful this prize,
please enter me in your giveaway
selene

Greetings from Spain

conny's quilts en creaties zei

Alweer zo'n prachtige pakketje voor de give away. Ik waag ook graag weer een kans. Dank je wel dat je dit leuks weg wilt geven.
groetjes, Conny

Ina Hummel zei

Oooh Carin, wat is dit een leuke give-away! Doe dus graag mee en wens je een fijn weekend. Groetjes, Ina

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Mooie give away, mijn kleuren.

Liefs eur Von

Anoniem zei

Ik blijf het proberen!!!! Wat een geweldig pakket! Een heel fijn zonnig weekend! Hartelijke groet Mineke

JackieG zei

Carin, I would so love to win your surprise package. Love the darling spring pincushion. Your work is beautiful.

Anoniem zei

Wat is dit weer een mooie give away Carin!! Ik doe graag mee aan de verloting, wie weet ben ik de gelukkige......??
Fijn weekend!
Lieve groetjes Christelle

Lida zei

Weer zo'n gaaf pakketje! Ik doe graag mee! Groetjes
Lida

Elena zei

Thank you Carin and greetings from Italy!

Ageeth Dorsman zei

Deze give-away is gewoon te mooi om niet een klein kansje te wagen. Heel mooi pakketje, maar het aller-allermooist vind ik toch dat geweldige, lieve speldenkussentje. Ik ga morgen je blog zeker lezen ;)
Fijn weekend en groetjes van Ageeth

Teresa zei

thanks carin I'm with you!!!!
Teresa

Patty C. zei

I loooove red .. Please include me in this spectacular giveaway !!! :)

Iris Van Parys zei

Prachtig, ik hoop dat ik eens iets win..........

myriam zei

ja, ik wil ook mee doen

Paula zei

Leuk pakketje doe graag mee

Guusje, zei

het ziet er erg mooi uit. Wat een verwennerij. Ik ben gek op rood dus ik doe ook graag een gokje.

Elza zei

Jeetje en dat op vrijdag de 13e ik heb al zoveel pech vandaag maar nu even een gelukje dat ik dit lees. Groetjes en doe graag mee.

Flickenstichlerin zei

Thank you Carin for the giveaway, this is so generous of you, and exciting to watch who will win.
Greetings,
Sylvia

Little Z. zei

Na iets van 3x mijn berichtje te hebben ingetypt ( ik kom niet meer op mijn andere blog account; dit is/was een pagina voor hond Zicootje) probeer ik het nog maar een keer. Ik wil graag een kansje maken op dit leuke en lieve pakketje, want dat borduurlinnen is zo super, daar krijg je dus echt borduur-zin van!

groetjes, Monique

Hanneke van der Steen zei

Nu dat is echt een krijgertje. Wat leuk dat je dit iedere maand doet. Misschien heb ik nu geluk

Unknown zei

Wat een leuk pakketje, mooie kleur en stofje, leuk om te maken...
en dan op mijn beurt iemand anders er een plezier mee doen !

Anoniem zei

What a wonderful giveaway, thanks for the chance to win it.

Tanja P.- Germany

tangerinedream73 zei

What a lovely contest, so sweet of you Carin. You are very generous. I so enjoy reading your blog and your FB posts. Thank you!


Amy Varnell-Miller

Anoniem zei

Hallo Carin,

ein wirklich tolles Giveaway, ich mรถchte gerne mein Glรผck versuchen.

Maria H.

Rita zei

Wat een leuk pakketje, ik probeer het gewoon. Gr. Rita

gerda zei

Ziet er heel leuk uit. Wil ik wel winnen !

Joyce Clark Frank zei

What a pretty give a way. please enter me in your give a way
joycefrank@sbcglobal.net

inge zei

een leuke giveaway! ik doe graag mee!

Unknown zei

Wat leuk. ik doe graag weer me

Unknown zei

Wat leuk. ik doe graag weer me

Unknown zei

Wat een leuke gif away. Ik wil graag een keer meedoen.

Margot zei

Daar wil ik weer aan meedoen aan zo'n mooi pakket !!
Misschien geeft vrijdag de dertiende geluk !!

Ineke zei

Tsjonge jonge, kan ik nog mee doen? 60 reacties staan er al, ik ben dus 61! Wil heel graag meedoen! Wat een schattige give away!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Oh wat een leuke give away. Hier wil ik graag aan mee doen.
Aafke

TL zei

Wat ben je toch een lieverd! Wat een prachtig pakket en nu maar duimen!
groetjes, Tineke

skrawek tฤ™czy zei

Tworzysz piฤ™kne prace. Bardzo mi siฤ™ podobajฤ….
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

Sis Voorn zei

Ik doe eens een gokje ;-)
De kleur is zo mooi ...

cerato zei

I love the gift. Please, enter me.
Hugs

cerato zei

I love the gift. Please, enter me.
Hugs

maria demina zei

Carin, please count me it, too ^_^

jtranho zei

count me in =)

StitchinByTheLake zei

Carin I love that Spring Thyme pillow - so very cute! blessings, marlene

Ellen zei

Love that pincushion! Thank you for the chance to win! Just love to visit your blog to see your stitching and finishing!

Hugs,

Anoniem zei

Weer een leuke give-away. Graag doe ik mee.

Groetjes en veel borduurplezier, Margo

Anoniem zei

Hallo Carin,
ich will mein Glรผck bei dir versuchen und nehme auch gerne an deinem Giveaway teil

liebe Grรผsse aus Deutschland
Waldi R.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Wat leuk, ik doe ook graag mee!
Groetjes, Cisca

Unknown zei

Wederom een erg mooie give away. Graag doe ik mee. Warme groet, Marly



Elizabeth MacGregor-Kirkcaldy zei

Oh, how beautiful, Carin. I love the Soring Thyme pincushion~ love the colors! You always make the most lovely treasures! And the red fabric, threads, pattern and yarn are so lovely! Everything is so beautifully whispering of Spring. Thank you for this wonderful chance ~ blessings and happy stitching ~ <3

Kay zei

Thank you for sharing a lovely giveaway. The Spring Thyme pincushion is just perfect for this time of year. x

Juicybear zei

dit is weer een hele mooie giveaway, ik vind het kussentje ook erg mooi jij maakt altijd van die prachtige borduurtjes echt genieten om er naar te kijken.
Groetjes Anneke

Anoniem zei

mooie give-away en prachtig gebaar! ik doe niet mee, maar wens iedereen succes!

Louise Doney zei

Oh what a wonderful giveaway, my favorite colors and an adorable pincushion, I would love to win this.

Lean zei

Voor deze Give Away wil ik wel in aanmerking komen, want dat zijn helemaal mijn kleuren.

Unknown zei

Ooooh, weer zo'n leukerd! Ik wil wel een gokje wagen! Groetjes!

Anoniem zei

Hallo Carin,

Graag doe ik mee aan je Give Away: je hebt een heel mooi setje samengesteld!!
Hartelijke groeten,
Anjo.

jolanda zei

Wat een leuke give away heb je weer bedacht! Natuurlijk doe ik graag mee... zรณ spannend altijd. ;-))

els zei

Wat een mooie, originele give aways verzin je steeds weer! Ik doe graag mee. Het speldenkussentje is, zoals gewoonlijk, weer een schatje.
Een fijne dag toegewenst.

nadia zei

Weer zo'n heerlijke give-away, ik doe graag mee!

Unknown zei

Ik ben via dat ornamentje op je blog terecht gekomen wat een mooie dingen zie ik, ik borduur graag maar van de afwerking heb ik geen kaas gegeten leuk dat jij het mij vertelde op fb hoe jij dat had gedaan.Ik doe graag mee aan de give away zo'n leuk pakketje van Soed Idee groeten Ans Hoogendorp