Privacy verklaring

maandag 8 september 2014

Nice diner

Afgelopen zaterdag verrasten we met de hele familie ons pap, die op 24 september 82 hoopt te worden. Hij was een lang weekend weg in een huisje in Arcen met zijn 2 kleindochters (mijn dochter Lindy en haar nichtje Amy). Ons pap dacht dat hij uit eten ging met de 2 kleindochters, maar groot was zijn verbazing toen hij de rest van de familie in het restaurant zag zitten.

Last Saturday we surprised with the whole family our dad, who hopes to celebrate his 82th birthday on september 24. He was a long weekend in a cottage in Arcen with his 2 granddaughters (my daughter Lindy and her niece Amy). Our dad thought he went out to dinner with the 2 granddaughters, but great was his surprise when he saw the rest of the family sit in the restaurant.


Heerlijk gegeten die avond in restaurant De Turfhoeve, we zaten zelfs in een privekamer helemaal voor ons alleen. 

Delicious eaten that evening in restaurant De Turfhoeve, we had a private room all to ourselves.


Verder heb ik weer 3 blokjes af voor de Lancaster Diamond quilt. Rij A, B en C zijn nu af. Binnenkort ga ik kijken voor stof voor de sashings en cornerstones zodat ik de rijen aan elkaar kan gaan zetten.

I also finished 3 blocks for the Lancaster Diamond quilt. Row A, B and C are done now. Soon I'll look for fabric for the sashings and cornerstones so that I can put the rows to each other.

C3 - C4 - C5

De blokjes zijn ook nog niet precies op maar gesneden, dat doe ik pas als ik de sashings eraan ga zetten. Gisteravond nog een paar blokjes voorbereid en ik zag dat in sommige blokken zelfs stukjes zitten van 0.5  x 0.5 cm. Zo leuk !!

The blocks are also still not exactly cut at the right size, I do that when I put the sashings on. Last night I prepared a few blocks and I saw that in some blocks are such small pieces, they are only 1/4" x1/4". So much fun!!




6 opmerkingen:

Marguerite zei

Gezellig zo'n hele tafel vol.

Unknown zei

Hi Carin, leuke foto, ik zou je niet herkend hebben vanaf dat piepkleine fotootje! Gezellig hoor met zo'n grote familie rondom een tafel. Als ik die kleine stukjes zie van je Lancaster diamanten, doe jij dat dan met die foundation piecing manier. Het is anders bijna niet te doen. Hij wordt weer hartstikke leuk. Star gazing ligt een beetje uit te rusten? Ik ben druk bezig met die Friends of Baltimore. Toch weer veel van hetzelfde. Verder heerlijk werkje in die bloedhitte hier. groet,

sylvia zei

kijk, dat zijn nog een verrassingen, leuk gedaan!
zulke dingen houden wij ook van, elk feestje is wel een verrassing waard!!
leuk hoor, die scraps, meid wat een fun heb je daarvan!
groetjes, Sylvia

Elza zei

Heerlijk dat jullie dit nog kunnen doen met je vader. Geniet er van.

jolanda zei

Wat leuk om je vader zo te verrassen. Gefeliciteerd nog hoor! Hij heeft vast genoten, dat kan niet anders.
Wat een ieniemienie stukjes!!! Komen daar die stukjes van Simone even goed van pas hé? ;-)

Julie zei

Family time is so precious, looks like you had fun. Birthday wishes to you dad.