Privacy verklaring

zaterdag 6 september 2014

3 more blocks

Simone wilde van haar bak scraps af en bood ze aan tegen verzendkosten op een FB groep. Ik zag de bak scraps met de mooie antieke kleurtjes en reageerde als eerste. De afgelopen dagen heb ik zitten sorteren en alle rode, roze, bruine, blauwe en ecru eruit gehaald en bij mijn eigen scraps gedaan. De bakken zitten nu lekker vol en ik weet zeker dat hier heel veel Lancaster Diamantjes van gemaakt kunnen worden. Simone nogmaals bedankt !

Simone gave away her scraps on a FB group, only postal cost had to be payed. I saw the scraps with the lovely antique colors and was the first that replied on the message. The last few days I sorted out all the scraps and took all the red, pink, brown, blue and ecru colors out. I put them in boxes were my own scraps were and now they are full. I know I can make many Lancaster Diamonds from these scraps. Simone thank you again !


Er zijn ook weer 3 Lancaster Diamantjes gemaakt en een aantal al voorbereid om in elkaar te zetten.

I made again 3 Lancaster Diamonds and a few I prepared that I can sew.

B3 - C1 - C2

Begin van de week kwam ook de template aan die bij deze quilt hoort, hij had er maar 5 dagen over gedaan om hier te komen. Ik had hem besteld bij Ann Holte. De verzendkosten waren bijna net zoveel als de template zelf, maar ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Ik kan nu de blokken mooi op de goede maat snijden en bovendien kan ik de template ook voor andere quilts gebruiken.

A few days ago I recieved the template that goes withthis quilt, it only took 5 days to arrive. I ordered it by Ann Holte. The postal cost were almost as much as the template, but I'm so happy I ordered it because now I can cut the diamonds at the correct size. Besides that, I always can use this templates for other quilts.


5 opmerkingen:

Elisa zei

Wat fijn allemaal

Susan zei

Lovely scraps, beautiful diamonds.

jolanda zei

Voor die samengestelde blokjes zijn scraps natuurlijk ideaal. Wat een geluk dat jij die bak met mooie kleurtjes voorbij zag komen. ;-)

Judith zei

Goh dus toch maar een template! En ik maar denken dat ik er destijds meer gezien had! Heerlijk dat je het gekocht hebt, je zult er zeker veel plezier van hebben. Het is ook zo een mooie quilt......

Julie zei

Nice selection of scraps..