Privacy verklaring

vrijdag 9 mei 2014

My first basket

De rand van de mandjesquilt moet toch nog even wachten, want mijn nek vindt het niet leuk om steeds die zware quilttop in mijn handen te hebben. De quilttop en rand zijn daarom even aan de kant gelegd en ik ben bezig geweest met het eerste mandje van de Sweet William, dat inmiddels klaar is.

The border fabric for the basket quilt has to wait, because my neck doesn't like it when I hold the heavy quilt top in my hands. I put them aside for this moment and I started with the first basket for the Sweet William quilt and finished that one.


De tussenblokken van de quilt van Susan Smith zijn geel, maar omdat ik totaal andere kleuren gebruik heb ik gekozen voor een mooie caramelkleur. Hij past bovendien uitstekend bij de lichte stof die ik gebruik als achtergrond bij de mandjes zelf.

The blocks in between the baskets of the quilt of Susan Smith are yellow, but because I use different colors I have choosen for a lovely caramel color. It fits beautiful with the background fabric that I use for the basketblocks. 


Tussen de regenbuien door, zit Bowy steeds in het zonnetje in de tuin. Het is dat hij niet kan praten anders zou hij zeggen: "Wat een heerlijk zonnetje vandaag". Hij kan daar zo van genieten.

Between the rainshowers, Bowy is constantly "sunbathing" in the garden. It is that he can't talk, otherwise he would say: "What a wonderful sunshine today". He can so enjoy it.


 

12 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Leuk, Carin! Ik doe deze als BOM van Dorry (Quilt-it.nl), ben bijna aan de laatste maand toe.
Leuk dat caramel-stofje. Je doet dus echt andere stoffen? Ben er wel nieuwsgierig naar.... :)
Groetjes, Ria.
En een pootje van Amar voor die schattige Bowy!

Floor zei

Jouw pluizenbol geniet maar van het zonnetje!
Mijn pluizenbol genoot niet zo van de regen....
Je mandje is prachtig van kleur, ook die tussenblokken vind ik heel mooi.
Ben zo benieuwd naar de uitstraling van de quilt als hij klaar is.
Nog even geduld Floortje.... :-)

Phebe and Jane zei

Leuk om deze mooie quilt met een andere achtergrondstof te maken. Dan heb je toch een unieke quilt.
Groetjes,
Marian

Lida zei

Misschien zo'n handig rekje maken als Gert heeft, dan kun je je nek ontlasten! Mooi nieuw project, prachtige stofjes! groetjes
Lida

Judith zei

Leuk dat je hiermee begonnen bent.

Guusje, zei

Wat een mooi mandje en jouw kleuren vind ik erg mooi. Die Bowy heerlijk genieten.

cucki zei

So sweet x

Huize Krul quilts zei

Je hebt een hele leuke quilt uitgezocht als nieuw project, ben benieuwd naar je volgende blokjes.

Groetjes Coriene

Muggensteekjes zei

Wat een mooie nieuwe quilt gaat dit worden Carin en het weer nodigt echt uit om lekker op de bank te kruipen vandaag met al die mooie stofjes. En ons hondje zoekt ook al de lekker zonnige plekjes op in huis en in de tuin, leuk is dat om te zien.
Fijn weekend, liefs Ingrid.

Marie zei

Just love that pattern ... and your fabrics are wonderful. This is going to be beautiful!

jolanda zei

Wat een leuk mandje heb je ervan gemaakt. Ik heb deze quilt natuurlijk al vaker op andere blogs gezien, maar de jouwe zal er weer heel anders uit komen te zien door het gebruik van andere stoffen. Ik ben heel benieuwd!
Sterkte met je nek.

Julie zei

A lovely colour palette for this quilt.