Privacy verklaring

woensdag 23 oktober 2013

Playing with yarn

Gisteren was het zo mooi weer, maar volgens mij dacht Bowy dat het winter was, want hij had zich helemaal ingegraven in zijn quilt.

Yesterday we had so beautiful weather, but I think that Bowy thought it was winter because he was totaly under in his quilt.


Ben ik inmiddels al druk aan het haken aan mijn 2e versie van de petit fours? Neehoor, die wachten wel even. Maar ik heb wel mijn andere bak breiwol naast de tafel staan, samen met mijn breinaalden. Wat ik aan het maken ben? Met de Dickensian Party Mice van Alan Dart en die zijn toch leuk om te maken. Ik hoop snel een foto van de eerste muis hier te plaatsen ;-)

I'm I busy with the second version of petit fours? No I'm not, they can wait. I have my other box with wool set on the table, together with my knitting needles. What I'm making? I'm working on the Dickensian party Mice from Alan Dart and they are so cute to make. I hope to show you very soon a first picture ;-)


12 opmerkingen:

Ageeth Dorsman zei

Ik ken ze ook, die geweldige patronen van Alan Dart (die van Beatrix Potter zijn ook fantastisch, en wat dacht je van de hondjes...) en ik kan niet wachten om te zien hoe je eerste muis gaat worden! Wat zal dat verslavend zijn om zo'n figuurtje te zien ontstaan.
Dus heel veel breiplezier en groetjes van Ageeth

sylvia zei

Oh, die zijn ECHT leuk!!!!!

Guusje, zei

Wat ligt Bowy er heerlijk bij. En wat een leukerds ga je maken. De kleuren zijn prachtig.

Lida zei

Ben snel even naar die site gehopt en wat zijn die muizen leuk! Ja die vind ik echt enig en wat zal het gezellig staan straks met de kerst!
Heerlijk zoals hij daar lekker in zijn mandje ligt te genieten!
Groetjes
Lida

Sis Voorn zei

Zo een lekker mormel, die Bowy ;)

Julie zei

A lovely box of wool

ria vogelzang zei

Lieve Bowy...... geniet van je werkjes!!
Groetjes, Ria.

Marguerite zei

Heb bij het muisje gekeken. Ohhhh dat word vast heel erg mooi/lief.

Ann zei

Deze zijn gewoon superleuk!
In kan niet wachten om het eerste exemplaar op he blog the zien verschijnen!
Groetjes, Ann

Marilyn zei

What a cute pic of Bowy.
He loves his quilt. :)
I loved looking at all of your desserts, too cute!
I can't wait to see pics of your cute mice!
Marilyn

Soma @ inkTorrents.com zei

Very cute picture of Bowy!!

-Soma

Jane in Cumbria zei

Schattige foto van Bowy...!!! Ik kijk al uit naar je Engelse muisjes.