Privacy verklaring

zondag 20 oktober 2013

OEQC 2013

Gisteren zijn we naar Veldhoven geweest en wat hebben wij genoten. Ik had van te voren een rolstoel geleend en daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt gisteren. Op deze manier was het voor mij goed te doen en ik kon gaan zitten, als de pijn in rug en heupen te erg werd.
Verder zijn we best veel mensen tegen gekomen die ik kende van blogs en facebook en dat was steeds super gezellig. Als eerste kwamen we bij Jeannet met haar quilts, wat een plaatjes hingen er, de een nog mooier dan de andere. En het was enorm leuk om haar eens in het echt te ontmoeten, wat een gezellig mens is het !

Yesterday we went to the Open European Quilt Championships in Veldhoven and we had a great time. I borrowed a wheelchair and this ways I could be there the whole day. I could sit when I got to much trouble with my back and hips.
We saw so many people I got to know from blogs and facebook and that was so great. First we did go to Jeannet who showed here quilts there, so many beautiful quilts she has. And I found it so wonderful to meet her in person.
 

Aan de tafel bij Jeannet, zag ik dan weer andere bloggers, want wat was het steeds druk bij Jeannet en haar quilts. Zo ontmoette ik Astrid B., Judith, Marianna B., Inge, Erna, Jacqueline, Annie L., Dorien die in de stand bij Dorry stond, Thea B. en Jetty. En volgens Michiel ben ik dan nog enkele vergeten op te noemen. En wat waren ze allemaal enorm leuk en gezellig in het echt. Jullie begrijpen al dat ik een topdag heb gehad.
Of ik nog foto's heb gemaakt? Ja precies 1 en wel van een quilt van Jeannet die mijn favoriet was. Voor de rest ben ik het fototoestel gewoon vergeten die in mijn tas zat door al die leuke ontmoetingen.

By the table where Jeannet sat, I meet so many people that I know from blogs and facebook. I saw Astrid B., Judith, Marianna B., Inge, Erna, Jacqueline, Annie L., Dorien who was in the stand of Dorry, Thea B., and Jetty. According to Michiel I forgot some to mention. But it was so great to meet everyone and I had a wonderful time.
Did I make any pictures? Just 1 from a quilt of Jeannet that was my favorite. For the rest of the time I forgot my camera because of all the people I meet.


Gekocht heb ik niet veel, want ik heb nog zoveel liggen thuis. Maar toen ik aan de stand bij Marcha kwam (wat is dat een super gezellige meid), zag ik een prachtige randstof die perfect zou zijn voor de Tante Sara quilt uit de quiltmania die ik nog wil maken. Omdat ik niet meer precies wist hoeveel ik nodig had, heb ik maar 2 meter gekocht zodat ik zeker genoeg zou hebben. Het is een prachtige stof van Judie Rothermel. Verder kocht ik bij een Franse stand nog een rood/wit stofje en bij een andere stand wat kleine lapjes in bruin/creme. Dan nog 3 houten klosjes, wat roestige kerstbelletjes en een ijzeren hartje.

I didn't bought that much because I have so many fabric in my stash. But by the stand of Marcha I saw a beautiful border fabric that was perfect for the Aunt Sara quilt that is in the magazine quiltmania, so I bought 2 meters of it. Its a fabric from Judie Rothermel. Then I bought a red/white fabric and some brown/creme rolls, 3 wooden spools, some rusty christmas bells and a iron heart.


Al met al was het echt een geweldige dag en ik geniet nog na van alle mensen die ik er ontmoet heb, wat was dat gezellig !!

Overall it was a wonderful day and I still enjoying of meting all those people in real, that was so great !!

14 opmerkingen:

Sis Voorn zei

Ik zit ook nog bij te komen...
Leuk was het !!!!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

mooie spulletjes Carin .. geniet ze :-)

Barb zei

That quilt is gorgeous Carin,you have been so busy with your confectionery , so pleased you had a good day out.

quilting Jeannet zei

Carin, het was een ongelofelijk leuke ervaring die ik niet had willen missen, en wat leuk om jou en Michiel nu eens in het echie te zien. Voor nu en nog eens zeggen ze dan toch? Ben net terug, even snel PCen en dan naar het eigen bed. Morgen vast meer.

Anoniem zei

Wat leuk om bekenden tegen te komen op zo'n dag.
En je hebt nog kaarten gekocht bij Jeannet zag ik-geweldig.
Nu lekker nagenieten en bijkomen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

That sounds like a great day! So glad the wheelchair is making things more possible for you. We are hugely grateful for the wheelchair my daughter uses. I hope you are soon feeling better. x

Heleni zei

Dat was echt een leuke dag voor je, met veel ontmoetingen en een hele leuke buit. De randstof vind ik super maar ook de toile die er bij ligt.
Geniet nog lekker na Carin.

Elza zei

Heerlijk die leuke dag met al die bekenden, mooi spul heb je gekocht.
Nu lekker nagenieten en even bijkomen.

jolanda zei

Wat klinkt dat gezellig! Nou heb ik toch wel spijt dat ik gisteren niet gegaan ben want daar zat ik over te twijfelen.
Mooie stof heb je gekocht. ;-)

Julie zei

How lovely, what a nice day out especially meeting so many wonderful friends.
Hope you are soon feeling much better

AnitaS zei

Fijn dat je zo genoten hebt. Mooie aankopen ook.

Floor zei

Fijn dat je genoten hebt.
Mooie stofjes verkoopt Marcha hè. Mooie randstof heb je gekocht.
En natuurlijk bij Jeannet geweest, die heeft het bere druk gehad de afgelopen dagen, veel mensen gesproken.

Nelleke zei

Hallo Carin ook wij hebben genoten van de beurs.En altijd leuk om medebloggers te zien.Mooie randstof heb je gekocht.Groetjes en een fijne week Nelleke

Ann zei

Wat jammer nou ... ik heb je wel net mislopen op de stand van Jeanet (ze heeft me jouw mooie borduurtje laden zien dat je verder voor haar had afgewerkt).
Volgend jaar beter!
Groetjes, Ann

PS: het was een leuke OEQC dit jaar he?!