Privacy verklaring

vrijdag 4 oktober 2013

Chocolate cream puff

Voor de chocolade liefhebbers onder ons, vandaag een heerlijke moorkop. Bovenop nog een toef slagroom met een rolletje chocolade. Als dat niet smullen is ...

For the chocolate lovers, today a chocolate cream puff. On top some whipped cream with a little roll chocolate ...


En heb je nu zin gekregen om eens zelf moorkoppen te maken, dan vind je HIER het recept.

And do you want to make chocolate cream puffs yourself, then you find HERE a recipe.


Patronen kun je vinden op de blog van Grietje.

Patterns can be found on the blog of Grietje.

11 opmerkingen:

cucki zei

so sweetttttttttttt x

Unknown zei

Wat worden ze toch mooi en het ziet er heerlijk uit! Auckje

Wendy Janssen zei

Het water loopt me in de mond. Wat zijn ze leuk! Groetjes, Wendy

Verona zei

mooi zeg en zo prachtig afgewerkt.

groetjes Verona

Sis Voorn zei

Ik was al aan het wachten op het cakeje van de dag ;-)

Judith zei

De een is nog mooier dan de ander, maar het zien van deze moorkop mist zijn effect niet! Moet ik dan toch nog even naar de bakker?

jolanda zei

Ze zijn allemaal erg leuk, maar deze moorkop vind ik tot nu toe toch het állerleukst!!! Misschien ga ik dan toch ook maar eens proberen zoiets leuks te haken... een schaal vol met moorkopjes. :-))))

Floor zei

Moorkop.... dat is mijn lievelingsgebak!

Julie zei

Wonderful!

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

al een PRACHTIGE verzameling Carin.. mooi gemaakt :-) !

Kathinca zei

lekker bezig met de petit fours !