Privacy verklaring

vrijdag 9 november 2012

Keep calm and spook on

Op dag 28 van de halloween blog hop kregen we een blok van Jennifer dat behoorlijk wat werk was, maar uiteindelijk staat het toch in elkaar. Ik heb het hier en daar wel iets aangepast zodat de tekst in het midden van het blok is komen te staan. Dit is mijn 17e blok, dus nog 14 te maken.

On day 28 of the halloween blog hop we got a block from Jennifer that was a lot of work, but finally I manage to finish it. I made some little changes so the text was in the middle of the block. This is my 17th block, so only 14 to make.


Meer blokken heb ik niet gemaakt omdat ik druk bezig ben geweest met het voorbereiden van de workshop, eigenlijk meer een uitleg, over paper piecing met freezerpaper. Deze uitleg geef ik komend weekend als de tentoonstelling (met een trunkshow van Supergoof) in Kessenich is. Wat heb ik er zin in !
Tijdens het maken van de blokken die ik gebruik bij de uitleg, heb ik steeds foto's gemaakt van elke stap, zodat zelfs iemand die het nog nooit gedaan heeft, het gemakkelijk kan. Deze uitleg en het patroon van het blok zet ik na het weekend op de site zodat iedereen die het wil het kan downloaden.

More blocks I haven't made because I've been busy preparing a workshop, actually more an explanation, about paper piecing with freezerpaper. This explanation I give this coming weekend at the quilt exhibition (with a trunkshow of Supergoof) in Kessenich. I'm looking forward to it !
During the creation of the blocks that I use for the explanation, I made a lot of photo's of each step, so that even someone who has never done, can do it easily. This explanation and the pattern of the block will be available after the weekend on my site to download.


Ik heb al enkele quilts van mij naar Elly gebracht omdat die er ook komen te hangen, waaronder de Potpourri (Celine) quilt. Misschien zie ik je tijdens 1 van de 2 dagen, dat zou ik leuk vinden. Hieronder zie je alle gegevens op de flyer.

I brought some quilts of mine to Elly because they will hang at the exhibition. The flyer of this exhibition is in Dutch only.


11 opmerkingen:

cucki zei

Have a lovely weekend deary xxx

Kaisievic zei

Good luck with your workshop - should be fun!

Lida zei

Gaaf blok weer! Veel plezier dit weekend, wordt vast heel gezellig! Groetjes
Lida

Barb zei

Love the latest block Carin but it looks a bit fiddly. Have fun at your workshop and exhibition, you are so clever.
Hugs

Anoniem zei

zo leuk al die blokken!

Birgitte aka Bietje zei

Ik kom morgen. Kunnen we elkaar eindelijk de hand schudden. Tot morgen.

Gert zei

Wat een leuk blok heb je weer gemaakt. Alvast heel veel plezier komend weekend met Supergoof, wordt vast erg gezellig.

idaviltcreatief zei

Ook van mij veel plezier gewenst, wat ongetwijfeld zal lukkken met supergoof!

Guusje, zei

Wat een leuk en bewerkelijk blok heb je gemaakt. En alvast heel veel plezier.

jolanda zei

Leuk al die Halloween blokken!!
Veel plezier dit weekend en ik ben benieuwd naar je tutorial hoor.

Soma @ inkTorrents.com zei

Love the updated block!! You have the best background fabrics :)