Privacy verklaring

maandag 22 oktober 2012

Trick or Treat and a GIVE AWAY (closed)

De "Something Wicked This Way Comes" blog hop is inmiddels 22 dagen aan de gang en het ene na het andere leuke halloween blok verschijnt. Gisteren heb ik het blok van oktober 19 van Diane gemaakt. Zij ontwierp een blok met de woorden Trick or Treat en dit blok bevat enorm veel kleine stukjes en dan bedoel ik echt kleine stukjes. Maar eenmaal klaar is het een pracht blok geworden !

The "Something Wicked This Way Comes" blog hop is now 22 days underway and one after the other fun halloween block appears. Yesterday I made the block of october 19 from Diane. She designed a block with the words Trick or Treat and this block contains a lot of small pieces and I mean realy small pieces. But once finished it is a beautiful block !


~~~~~~~~~~

Give Away

Op 2 november (dus nog 12 nachtjes slapen) wordt ik 50 jaar en bij een verjaardag horen cadeautjes. Om te krijgen maar zeker ook om weg te geven, dus het is tijd voor een Give Away
Je hoeft geen volger te worden om mee te doen. Het enige wat je moet doen is een keus maken tussen het Quiltpakket en het Borduurpakket zodat ik weet welke prijs je wilt mocht je naam getrokken worden. 
Staat je email adres niet in je profiel, mail mij dit dan even of zet het in je antwoord erbij zodat ik je kan bereiken.

On november 2 (so still 12 nights sleep) I will be 50 year and with a birthday comes presents. To get but certainly also to give away, so its time for a Give Away.
You don't need to be a follower to get involved. The only thing you need to do is make a choice between the Quilt package or the Cross stitch kit so I know what price you want if your name will be drawn.
If your email address isn't in your profile, please send it to me by email or leave it in the comment section so I can reach you.


Wat kun je winnen:
Quiltpakket bestaat uit het patroon Juliet's Wedding Ring van Ellie's Quiltplace en een scrappakket dat ik kocht bij De Quiltsteek.

What can you win:
The Quilt package contains the pattern of Juliet's Wedding Ring from Ellie's Quitlplace and a scrapbag which I bought at The Quiltsteek.


Borduurpakket is een kompleet pakket, dus je kunt meteen beginnen met borduren. Het is September Gold ontworpen door Diane Phalen.

Cross stitch kit is a compleet kit so you can start immediately. Its September Gold, a design from Diane Phalen.


Geef dus even aan welke van deze twee jouw voorkeur heeft. De Give Away is open t/m 4 november en op 5 november maak ik de winnaars bekend !

So tell me which one you want to win. The Give Away is open till november 4 and on november 5 I will announced the winners ! Give away is open for everyone.

60 opmerkingen:

McKenna C. zei

I love the block!

What a great giveaway! I would love to be entered! I would want the Cross Stitch Kit.

Thanks!
~McKenna
mckmuff@gmail.com

Chantal zei

Alle blokken die ik tot nu al gezien heb zijn echt wel mooi . je gaat op het eind wel een mooi quiltje kunnen maken .

Ik wil graag meedoen met je give away en kies voor het borduurpakket .

cucki zei

aww very lovely block..niceeeeeeeeeeeee
i love your giveaway so much..it is so cute..please count me in for the cross stitch kit..it is so lovely.
thank you
hugs cucki xxx

katrien zei

Wat leuk dat je op je 50ste verjaardag zelf een geschenk weggeeft.
Kan ik meedoen voor het quiltpakket ,

Anoniem zei

Wie jarig is trakteert, hoe leuk voor ons allemaal !
Ik zou heel graag mee willen doen voor het quiltpakket, want ik heb net te horen gekregen dat mijn middelste dochter in Londen ten huwelijk is gevraagd, dus hoe toepasselijk !
Alvast een fijne verjaardag !

Anoniem zei

Bijna jarig, en wat een leuke give away. Ik doe graag mee, voor het quiltpakket.
En heb je al een naaimachine op het oog?

quilting Jeannet zei

Ohhhh, Carinnetje, 50 jaar...join the club, de kwaaltjes die er bij gaan horen heb je al gedeeltelijk (lol) Nou, ik ben niet zo van de give aways, maar deze vind ik errug leuk, dus, ik ga voor quilten!

Deb zei

If you send to the States, I'd love to have a chance on the quilt package.

And I just love your block - very cute and clever!!

johan en henny zei

hallo Carin, alvast gefeliciteerd! ik wil graag meedoen met je give-away! bedankt! en als ik win graag het quiltpakket. groetjes Henny

Unknown zei

Wat super leuk dat je een give away organiseert op zo'n mooie leeftijd. Het klinkt misschien gek maar ik wil mee doen voor het quiltpakket, dat lijkt me al zo lang leuk om te doen. En dit lijkt me een heel mooie poging om dan eindelijk eens dat te gaan doen wat me leuk lijkt.

Alvast gefeliciteerd.
groetjes Elisa

Nancy zei

Carin, Happy Early Birthday!!! I hope you have a fantastic time leading up to your birthday and for a very long time afterward. I would love to be entered into your giveaway. I wish I could say that I want the quilt pattern but unfortunately my sewing machine and I have a love/hate relationship so I will have to say the Cross stitch kit is what I would like if I win. But I will say that eventually when I have some goodly amount of time, I will take task to that sewing machine and really learn it so I can eventually try a quilt.

Ria, zei

Carin, beetje vroeg nog, maar alvast van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. En wat een heerlijke traktaties! Moeilijk om te kiezen hoor. Maar bij gebakjes mag je er ook maar één, dus.... áls ik iets win, dan toch maar het borduurpakket.
Groetjes, en geniet van de voorpret en voorbereidingen.
Rian

idaviltcreatief zei

Dag Carin, bijna; Welkom bij de club der Wijzen! haha daar is ook een mooi lied van(werd gezongen toen ik in mei van dit jaar 50 jaar mocht worden)
Wat een supermooie give away geef je weg, ik doe graag mee en ga voor het quiltpakket! hoop dat je me blij gaat maken ;-)))))

Monique zei

Hallo carin ik ga voor het borduurpakket.
Wat zien die quiltblokken er geweldig uit. Heel erg mooi en het naaien heb je goed onder de knie.
Groetjes Monique

Lida zei

Oh bijna jarig dus! Nu ik wil graag meedoen voor het quiltpakket en ik wens je nu alvast een heel fijne dag!
Groetjes
Lida

Anneke zei

Wat een leuk idee. Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe. Ik ga voor het quiltpakket.

Noa zei

Alvast welkom bij de club van 50 en je hoeft er niets voor te doen,een fijne verjaardag
ik doe graag mee voor het quiltpakket

Quiltpassion.blogspot.com zei

Alvast een fijne 50e verjaardag toegewenst, Carin Wat geef je mooie dingen weg, het is heel moeilijk kiezen. Ik geloof fat ik maar voor het borduurpakket ga, want ik zie een paar hele leuke quilts hangen.
Groetjes, Cisca

nadia zei

50 jaar, een respectabele leeftijd! Ben er zelf ook niet meer zo heel ver vanaf.....(laten we zeggen dat ik aan de "verkeerde" kant van de 45 zit). Ik wens jou samen met Michiel en de rest van de familie een hele fijne dag! Leuk dat je er een give-away aan vastkoppelt, ik doe graag mee en ga voor het quiltpakket. Groetjes, Nadia

AnitaS zei

50 jaar wat heerlijk jong. Ik wil graag meedoen voor het quiltpakket.

Marjolein Ztm zei

Hallo Carin,

Ben je al aan het afstrepen op de kalender? Vast wel.
Toen ik 50 werd (ben inmiddels alweer 15 jaar verder) zijn we een weekendje weg geweest. Begin maart en prachtig weer gehad. Mijn zussen zijn toen langs geweest en het was een heerlijke dag.
Dus ik gun jou er ook zo een.
En wat betreft de give away. Ik ga voor het patroon van Ellie. Mijn oudste dochter wil volgend jaar gaan trouwen en het lijkt mij leuk om dan deze quilt te maken.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

PS ik heb nu een quiltspookje blogspot.
Moest er toch maar van komen.

Unknown zei

Hallo Carin,

Per ongeluk kwam ik op je blog, en zag deze give a way. Normaal zou ik gaan voor het quiltpakket, maar nu kies ik voor het borduurpakket. Ziet er zo schattig uit.

Ik wens je veel plezier met deze give a way en alle comments.

Succes met je verjaarsdag. Dat je dit in gezondheid mag vieren met je familie.

Groetjes,

Jacqueline uit Dalen

Gert zei

Zo, dat zijn inderdaad best veel kleine stukjes, maar het is wel weer superschattig geworden. Mooi werk. Mocht je mijn naam tijdens de giveaway uit de hoge hoed toveren, dan ga ik voor het quiltpakket. Dank voor de mogelijkheid om te winnen ^_^

Ann zei

Hoi Carin,
Ik wens je alvast een fijne verjaardag toe!
En ja, ik zou graag meedoen aan de giveaway. De keuze is moeilijk, maar aangezien ik nu wat meer wil gaan quilten, zou ik nu gaan voor het quiltpakketje :-).
Hoe werkt die blog hop eigenlijk? Moet je hiervoor ingeschreven zijn met een link die dagelijks wordt toegestuurd of kan je beginnen met een blog en dan verder "hoppen" via links op de desbetreffende blogs? Ik vind het trouwens een leuk quiltje dat je gemaakt hebt! Echt helemaal Halloween!
Groetjes,
Ann

lia zei

wat een leuk idee. ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe en ik wil graag meedoen voor het quiltpakketje

Tatkis zei

The block is so cute and scary!
Happy Birthday and may your wishes come true!
I'd love to win quilting pack :)

Hugs,
Tatyana

Ansje zei

Hallo Carin, Als septemberkind ga ik graag mee voor het septemberborduurpakket:-)
Groetjes Ansje

Anoniem zei

Hallo Carin,
ik geniet iedere dag van je mailtjes en je mooie foto's. Verassing vandaag voor een give away, ik doe graag mee voor het borduurpakket.
groetjes Irene uit Emmen

Carin zei

Ik heb je een mail met uitleg gestuurd Ann

Craftynette zei

Ik doe graag mee voor het quiltpakket!
En alvast gefeliciteerd!

Wendy zei

Alvast van harte gefeliciteerd Carin! En wat een prachtige give-away. Ik doe heel graag mee voor het borduurpakket. Je kunt me bereiken op wendy punt bellemakers at home punt nl.

Groetjes Wendy

PS: Hoe is het toch met Brumelda? We hebben haar al een tijdje niet meer gezien hier.....

Marjan zei

Dank voor de prachtige give-away! Ik waag graag een kansje voor het borduurpakket!

Anoniem zei

Wat een prachtige cadeau's geef je daar weg Carin.
Alvast proficiat en ik doe graag mee voor het quiltpakket.
w.oud@telenet.be

Groetjes Wilma

Threads and thoughts zei

Wat heb je weer voor een moeilijke keuze gezorgd, Carin. Maar ik heb de knoop doorgehakt en ga voor het quiltpakket.
En zoals Wendy al aangaf, ik mis Brumelda ook, is ze zich zo hard aan het voorbereiden voor je verjaardag of voor Halloween?
Groetjes,
Edith

Carin zei

Met Brumelda is het uitstekend. Ze is druk bezig met lapjes aangeven voor de halloweenblokjes. Dus ze zal zeker een dezer dagen verschijnen. BOvendien is ze bijnz jarig !!

Carin zei

ja haar verjaardag komt er ook aan en ze vraagt elke dag welk cadeau ik voor haar gekocht heb :-)
Bovendien is ze druk met het aangeven van de lapjes voor de halloweenblokken.

Theresa zei

Happy Birthday and great block! I'd love to win the cross stitch kit. Happy Halloween!

Craftluver zei

Oh zo verleidelijk weer!Ik ga voor het borduurpakket, want die andere heb ik al gemaakt (in EQ maar toch). Ben zo benieuwd of ik nu eens wat win! Win dus echt NOOIT he! Maar kom niks te kort hoor! Hele fijne verjaardag en weet je al welke machine het wordt?
Geniet van je verjaardag he! Lekker verwent worden!
Groetjes,!

Ans Smits zei

Hoi Carin,
Graag doe ik mee voor het quiltpakket.
We zien je binnenkort.
Groeten Ans

Anoniem zei

Ooh, I love the cross-stitch kit! There's a giveaway on my blog too (just a tea-towel, not such extravagant pressies as yours!).

Francisca zei

Hoi Carin,

Last but not least!
Via de link van brocante engeltjes zag ik je geweldig mooie creatie e ben op je blog gaan kijken.Wat maak je super leuke dingen.En dan heb je ook nog eens een candy.Helemaal leuk!
Alvast van harte gefeliciteerd.Je bent op de helft,toch?haha.
Mocht jre mijn naam trekken, dan zou ik graag voor het mooie borduurpakket gaan.

Super fijne verjaardag,en succes met de loting.
Groetjes Francisca van Ciscreaties.

Annerieke zei

ooh, wat een super give-away. Graag doe ik mee voor het quiltpakket :D

Liesbeth zei

Hoi Carin

Graag doe ik mee met je verloting. Alvast van harte gefeliciteerd. Ik ben een maandje jonger dan jij.
Mocht ik winnen dan graag heb borduurpakket.

elma zei

Hai Carin!
Ooo wat zijn die halloween blokken leuk, ik krijg meteen weer zin om er ook te maken...
Wordt nog hard werken wil ik ze voor halloween af hebben :)
Ik krijg er quiltkriebels van, dus mocht ik ook nog winnen, dan het quiltpakket graag.

Margreet zei

Hallo Carin, dan wil ik je alvast welkom heten bij de club van 50 plus. Ik ben dit jaar ook toegetreden tot deze club en het bevalt prima. Je maakt schitterende quilts. Daar heb ik het geduld niet voor. Wel voor borduren en wat een leuk borduurpakket. Zie ik daar quilts op? Dan wil ik graag mee doen aan de Give away voor dat leuke borduurpakket.
Bij deze alvast gefeliciteerd.

Anoniem zei

van harte gefeliciteerd !

als ik bij de gelukkige ben, dan wil ik graag het borduurpakket !

groetjes, marina

Unknown zei

Alvast gfeliciteerd!

Nog ruim 1 jaar en dan ben ik ook 50!

Ik wil graag medoen voor het quiltpakket!

Hetleven begint bij 50 is mijn motto, misschien ook een voor jou.

Groetjes Anita

Jitske Quiltpoes zei

Hallo Carin
50 jaar alweer wat een leeftijd ,maar het doet geen zeer hoor.Ik vind alleen dat de tijd in het algemeen zo snel gaat, ben nu bijna 1 jaar thuis en het lijkt veel korter.
Hoop dat je een mooie dag hebt en ik zou graag mee willen doen voor het quiltpakket . groetjes Jitske

Shirley zei

Bijna 50, mooi rond getal, en je merkt er niks van, sprak zij als ervaringsdeskundige. Het quiltpakket spreekt me wel aan, voor het geval je mijn lootje eruit plukt.

Guusje, zei

Wat een mooie leeftijd en wat leuk een give away ik vind het altijd erg leuk om eraan mee te doen en zelf te doen. Ik vind het quiltpakket erg mooi.

sew.darn.quilt zei

You have a beautiful blog, I'm a new follower and would love to return to some cross stitch, it's been years. I would really like the cross stitch kit. :)

Anoniem zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuk idee om te trakteren! Ik doe graag mee voor het quiltpakket, want ik vind de scraplapjes zo mooi en het patroon ook. Groetjes sandrarobben @ hotmail.com

Pam in IL zei

I love your quilt blocks and browsing through your blog. I follow you through google reader.

I'd love to be entered in your give-away and the chance to win the cross stitch kit.

Nardy zei

Wat een leuke gave away! Ik doe graag mee voor het quiltpakket. Ik wens je vast een fijne verjaardag. Groetjes Nardy

M.Grazia zei

Happy bithday to you.....happybirthday to youuuuuuuum! What a great giveaway! I would love to be entered! I would want the Cross Stitch Kit.M.Grazia from Italy www.pettirossoinfreddolito.blogspot.com

leonie zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt het maar druk met al die verjaardagen, eerst Brumelda, nu jij weer....Wel heel gezellig.
Ik vind het een fantastische give-away. Ik zou graag meedoen voor het quiltpakket, die is echt te gek!!
Fijne verjaardag gewenst!

inge zei

ik las net dat je een fijne verjaardag had! super! als ik zou winnen, dan zou ik het quiltpakket kiezen

Else zei

Vast overheen gelezen, ik doe graag mee voor het quiltpakket! Heel fijn weekend, knuffel Else

Dear Jo zei

Ik wil ook graag een poging wagen voor het quiltpakket.
Je Halloween blokken zijn ontzettend leuk!

Annemarie zei

Wat leuk dat je een give away organiseert voor je verjaardag! Ik wil graag meedoen voor het quiltpakketje. volgens mij zitten er hele mooie blauwe lapjes bij die heel goed in de blauwe vingerhoedjesquilt zouden passen :-)

Groetjes
Anbemarie