Privacy verklaring

zondag 2 september 2012

Wonderful day

Gisteren zijn we naar de Open dag bij Wendy Vosters geweest en het was er heel gezellig. Volop workshops en heel veel mooie quilts te zien.

Yesterday we went to the open day by Wendy Vosters and it was so much fun. many workshops and a lot of beautiful quilts to see.


Hier hangt mijn Witches in a box aan de waslijn.

Here you see my Witches in a box hanging on the clothesline.


 En hier hangt Autumn Joy en een klein beetje verder Witchy's BOO-tanic garden. Het verzoek van Wendy om je te verkleden als heks had ik gedaan, zelfs Michiel had zijn heksenhoed op, zoals je kunt zien want hij staat links op de foto.

And here you see Autumn Joy an a bit futher Witchy's BOO-tanic garden. Wendy ask if we could dress as witches and that I had done. Even Michiel had put on his witches hat as you can see on the picture, he is on the left.


Ook stond er een kraam van Gerry's Taarten met heerlijk taarten en cupcakes.

There was also a stand with wonderful cakes and cupcakes from Gerry Taarten.


Verder stond er Else met in haar kraam de meest prachtige handgemaakte beren en nadat ik "neussie" al eens opgepakt had, weer terug gezet, hem aan Michiel liet zien (die meteen overstag was), de centjes aan Else gegeven, was ik helemaal happy met dit geinige nieuwsgierige beertje. Ik heb wel zijn naam veranderd in Nosy (nieuwsgierige). Nosy is 9 cm. groot.

Further there was Else with in her stand the most beautiful handmade bears. I saw one that stole my heart and bought it. I gave him the name Nosy because he looks that way to me. Nosy is 7,5 ".


Verder kocht ik nog 3 bruine FQ's bij Cassandra Fashion die er ook stond. Op de foto zie je dat ik ook een heerlijk cakje bij Gerry had gekocht.

Then I bought 3 brown FQ's by Cassandra Fashion who also was there. As you can see on the picture I also had bought a delicious cake from Gerry.


Bij VHZ kocht ik een rol freezerpaper, een leuk notitieblokje en 3 soorten lint die ik ga gebruiken voor op ornamentjes en kussentjes.

By shop VHZ I bought freezerpaper, a memoblock and 3 different kind of band that I can use for ornaments and little pillows.


Van Wendy mochten Michiel en ik nog een stofje, label en kaarten uitzoeken omdat we ons als heks verkleed hadden. Ik bracht ook een bezoek aan de waarzegster die er zat en nadat ze haar verhaal had gedaan (gewoon eng zo waar was alles) mocht ik een kaart uitzoeken die allerlei teksten achterop hadden (de rode linksonder op de foto). Op de mijne stond .... Zoveel stoffen, zo weinig tijd. Hoe toepasselijk ! 
De rode hartknoopjes kocht ik bij de Quiltpuzzel en de vleermuis kreeg Michiel van de waarzegster cadeau nadat hij haar vroeg waar ze te koop waren. Hij heeft namelijk nog een andere in zijn auto en deze staat inmiddels ook op de achterklep.

Wendy gave a some fabric, labels and cards because we had dressed up as witches. I even payed a visit to the fortuneteller and she let me pick a card who had all kind of words on the back (red card on the left of the picture). On my card I read: So many fabrics, so little time !!
The red heart buttons I bought by De quiltpuzzel and the bat on the picture Michiel got that one from the fortuneteller. he ask her where she had bought it because I would love to have such a bat for in his car. He has already a bat in the car but that is a different one. The fortuneteller gave him the bat as a present.


Als afsluiting van deze gezellige dag maakte Michiel 's avond een vuur in de vuurkuil. Daarna werd er een rooster boven gezet met daarop wat lekkers. Ook voor Bowy en die kon niet wachten totdat het gaar was.

To close this wonderful day Michiel made a fire in our firehole. When the fire was okay he put down the grill over the fire and some meat. Bowy couldm't wait till it was ready.


En dat Bowy heerlijk gegeten had was later wel te merken toen hij uitgestrekt op de bank naast Michiel lag.

And that he had eat enough you can see here. He;s l;ying on the couch next to Michiel.


Ik verheug me nu al op komende zaterdag als Jacqueline van The Log Cabin open dag heeft.

I look forward to next saturday when Jacqueline from The Log Cabin has her open day.

12 opmerkingen:

Anja.M zei

Ooh Nosy is ook al zo'n leukerd !kan me niet herinneren dat ik hem gezien heb, maar ik was ook helemaal verblind door Sjuul hihi....
Het was erg gezellig.
Ik heb je niet gezien er was maar een heks toen wij er waren.
Quilt groetjes Anja.

Ansje zei

Klinkt en ziet als een topdag Carin! Leuke foto's! Groetjes Ansje

Anoniem zei

dat was een gezellige dag zo te lezen en te zien

Roos zei

Het was inderdaad erg gezellig bij Wendy, wel grappig dat ik op jou foto sta... :o)
Groetjes Roos

Elly's freubel hoekje zei

Oooh wat een dotje, jou nosy
Prachtige foto's laat je zien van een te gekke dag
En jullie afsluiting helemaal in stijl
Kan me voorstellen dat bowy hier met een rond buikje over nageniet
Hier nog eentje waarbij er al hoopvol op aankomende zaterdag gewacht word
Net rupsjes nooit genoeg hihi
Grtjs. Elly

Michelle zei

Een gezellige dag zo te lezen en wat een super leuke foto's allemaal!

AnitaS zei

Wat een leuke dag heb je gehad. En zulke mooie aankopen.

Inge zei

Wat een heerlijke dag was het hè! Alles zat ook mee, vooral ook het weer. Jij hebt geweldige aankopen gedaan. Wat een leuk beertje.
De foto's van je hondje zijn ook geweldig. Wat een leukerd!
Jammer dat we elkaar niet gezien hebben, maar volgende keer zal ik nog beter opletten.

Groetjes,
Inge

Ann zei

Je kan zo zien dat je een hele leuke dag hebt gehad, afgesloten door een lekkere maaltijd! ;-)
Veel leuke aankopen en cadeautjes!
Groetjes,
Ann

Elza zei

Wat een heerlijke dag en wat een mooie en lekkere spullen.
Een dag om nog eens over te doen wie weet komende zaterdag.

Unknown zei

Wat een prachtige foto's en gezelligheid.

sylvia zei

meid,wat een leuk verslag van deze dag!!
heb lekker meegenoten,behalve dan van de taarten: wat een pracht exemplaren!
Ik vind je stitchery's nog steeds beeldschoon, gelukkig lukt dat met je arm! Kun je tenminste nog wat met naald en draad!!
groetjes, Syl