Privacy verklaring

maandag 27 augustus 2012

We are back

Jullie hebben me niet eens gemist denk ik, maar we hebben het weekend in Haarlem doorgebracht bij schoonmoeder en het was weer reuze gezellig. Uiteraard weer de nodige spelletjes Carcassonne gespeeld en daarnaast zijn we ook op de zaterdag naar een groot tuincentrum geweest. Nadat we alle planten bij elkaar hadden gezocht, vonden we bij de kassa nog iets leuks voor Bowy. Zachte honden tennisballen met een piepje erin (piepje zit echt in de bal en is van buitenaf niet te zien, dus veilig voor honden). Bowy pakje ze meteen aan en liet ze ook niet meer los.

I don't think you have missed me but we where away this weekend. We went to visit my mother in law. On saturday we went to a big garden centre and bought some plants. For Bowy we found some soft tennis balls with a little sound in the balls. Bowy took them and hold them close to him.


Bowy startklaar om het winkelwagentje uit te gaan en om te gaan spelen met zijn nieuwe ballen.

Bowy ready to go out the shoppingcar to play with his new balls.


Daarna zijn we ook nog even in een bos gaan wandelen en daar zagen we mooie damherten.

After that we went to a forrest for a walk and saw there fallow deers.



Op zondagavond reden we terug naar huis en onderweg heb ik wat foto's gemaakt van de prachtige wolken.

On sundag evening we drove back home and on the way back we saw beautiful clouds.



En toen we eenmaal thuis waren, plofte Bowy op de bank ... moe van de autorit.

And when we got home, Bowy got to the couch ... he was tired from the car drive.


10 opmerkingen:

Elly's freubel hoekje zei

Wat heb je goed ingeslagen! dat word een groene oase bij jou
Leuk Bowy in de kar met z'n nieuwe speeltje
Prachtig die damherten en die wolken, weet je... wij gingen er vanalles in proberen gaan te zien als we lange ritten maakte
Ja moe en voldaan van het weekeind home sweet home!
Grtjs. Elly

Ann zei

Hoi Carin,
Ik denk dat jullie allemaal een leuke tijd hebben gehad (zeker Bowie met z'n speeltje - arm ding, helemaal uitgeput :-).
Ik vond het ook altijd leuk om vormen te zien in wolken!
Amuseer je nog met je stitcheries en geniet nog van het goede weer!
Groetjes,
Ann

Lida zei

Ken het spel niet, heb even gegoogled om te zien wat het voor spel is, lijkt mij gaaf! Leuke uitstap en tuincentra zijn altijd heerlijk om te bezoeken! Leuke foto's van Bowie! Groetjes
Lida

Krista zei

Looks like you really enjoyed the weekend, and Bowy too!

Birgitte aka Bietje zei

Carcassonne, ja leuk. Ik ben er ook gek op. En gelukkig mijn petekindje ook. Samen de hele tafel volleggen, heerlijk.
Bowy ziet er met zijn nieuwe speeltje erg sterk uit. Het lijkt wel of hij aan het gewichtheffen is.

Fem zei

Gezellig een weekendje bij familie, mooie planten gekocht ook.
Tennisballen zijn hier binnen 10 minuten gesloopt helaas!
groetjes, Fem

Verona zei

Mooie foto' s van je weekend weg.

Groetjes Verona

sylvia zei

het spel ken ik niet, Haarlem wel.......;)
prachtige stad, binnen en buitenkant!!
groetjes, Syl

blueladie zei

Carin, what a lovely visit. Beautiful pictures. So cute to see Bowy being possesive of his new toys. :) Cathryn

Anoniem zei

ach wat een lieve Bowy :)

--rosaleandra--