Privacy verklaring

maandag 6 augustus 2012

One more star

Per dag maar enkele steekjes maken en dan heb je na 1 week EEN hexagon ster af. Sneller gaat echt niet want het lijkt of mijn tennis elleboog eerder slechter dan beter wordt en daar wordt een mens niet vrolijk van.

Each day I make only a few stitches and after a week I only have done ONE hexagon star. Faster I can't do because it looks if my tennis elbow is getting worse instead of better and that doesn't make me happy.


Er zijn nu 15 van de 27 hexagonnen sterren af. Daarnaast moeten er ook nog enkele halve sterren gemaakt worden. Voorlopig is deze quilt dus nog niet af.

I have done 15 of the 27 hexagon stars and then I have to make a few half hexagon stars, so it will be awhile before I have finish this quilt.


14 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik hoop dat je elleboog snel geneest. Mooie ster.

cucki zei

so pretty xxx

Anoniem zei

OOOOOOOOOH,WAUW WAT MOOI. Mijn lievelingsstof, maar ik ontdekte hem te laat en kon er helaas geen charmpacks meer van bestellen. Ben zeer benieuwd naar het resultaat, maar doe maar rustig aan.

Heel veel sterkte met je elleboog, mijn man zit met het zelfde probleem en heeft nu zijn laatste behandelin (GPS) gehad, helpt dit niet dan moet hij ermee leren leven/omgaan.

Liefs Ina
Emmen

Michelle zei

Vervelend van je elleboog, het wordt al erg mooi, leuk al die verschillende blauw tinten. Sterkte met je elleboog nog!

Elly's freubel hoekje zei

oooh sterretjes om van te snoepen Carin, SUPER!!!!
Prachtig die blauw-bruin combi
maar goed dat jullie op de koffie geweest zijn om ze nog wat extra aan te vullen, stel je voor we zouden niets meer vinden ;o)))
laat ons nu toch maar eens gaan hopen dat het stilletjes aan de andere kant uit gaat met die arm van je want Carin zonder steekjes is wereldvreemd
grtjs uit Rooy, Elly

Lida zei

Jee wat jammer toch dat je er zoveel last van hebt, maar je sterren worden wel heel mooi, misschien moet je net als ik een hele maand geen steek doen, maar dat was wel erg moeilijk hoor!
Hou je taai, groetjes
Lida

gerrie zei

Carin, wat erg met die elleboog,
ik snap heel goed wat je meemaakt,
maar je ster is geweldig, prachtige kleuren,
sterkte,
groetjes Gerrie.

Nancy zei

Have you thought about going and getting a medical massage in which they will work the muscles of your neck and down your arms even to the fingertips? It will really help to have a few treatments done and should help ease the elbow alot. I am a massage therapist and have had great results on these problems. Oh and your quilt patch looks awesome! Love the colors.

Anoniem zei

Potdikkie, wat balen dat het nog niet de goede kant opgaat met je arm. Ik hoop dat het snel beter gaat.

jolanda zei

Waardeloos zo'n elleboog hé? Bij mij schiet het ook allemaal niet op hoor.
Maar je sterren zien er in ieder geval prachtig uit!!
Veel beterschap!!

Guusje, zei

Wat een mooie sterren en wat een mooie combinaties. Sterkte met je elleboog erg vervelend.

sylvia zei

wat is het toch balen als je lijf je in de steek laat, he?!
Een week lang doen over zo'n ster is natuurlijk voor ons niet te verteren!!
Jij ook heel veel sterkte, welgemeend, maar 't valt niet mee!!!
Groetjes, Syl

Anoniem zei

sterkte met je elleboog :)

--rosa--

Grit zei

Wow, super schön Das wird toll.
LG Grit