Privacy verklaring

vrijdag 1 juni 2012

Started the SAL Sorpresa 2

Gisteravond kreeg ik deel 1 toegestuurd van de SAL Sorpresa 2 en meteen moesten de eerste steekjes gemaakt worden. Het zijn er niet zoveel, maar 186 en toen begon mijn tennis elleboog weer te zeuren. Als het in dit tempo voortzet dan betwijfel ik of ik dit deel voor 1 juli af heb :-) In elk geval staan de eerste stenen van het huisje erop.

Last night I got the first part of the SAL Sorpresa 2 and I started to make the first stitches. I only made a few, just 186 and then my tennis elbow start to hurt again. At this speed I don't know if I can do part 1 before the next part will come :-) At least the first stones of the house are stitched.


Ik was er al vroeg uit vanmorgen en toen ik even buiten was zag ik dat de lucht heel mooi was. Dus snel even wat foto's gemaakt.

I was up early this morning and when I got outside the air was beautiful so I took a few pictures.


Afgelopen woensdag ben ik ook weer naar de bibliotheek geweest om boeken te halen want de vorige had ik al weer bijna uit en ik moest eens zonder komen te zitten. Ik merk wel nu ik amper mag handwerken dat de verveling begint toe te slaan. Ik probeer van alles te verzinnen om me bezig te houden maar dat lukt niet altijd.
De boeken die ik nu in huis heb gehaald zijn:
Een nieuw begin - Wanda E. Brunstetter
Dicht bij huis - Mary Ellis
Nieuwe liefde - Bonnie Leon (deel 1)
Wat 't hart verlangt -  Bonnie Leon (deel 2)
Blijvende liefde -  Bonnie Leon (deel 3)
De elfen -  Bernhard Hennen

Last wednesday I had to go back to the library because I almost had finished my books. Now that I can't do much stitching I'm getting bored, so I must keep myself busy. The books that I brought back home are:
Bishop's daughter - Wanda E. Brunstetter
Never far from home - Mary Ellis
To love anew - Bonnie Leon (book 1)
Longings of the heart - Bonnie Leon (book 2)
Enduring love - Bonnie Leon (book 3)
The elves - Bernhard Hennen


 Ik heb steeds mijn oefeningen voor mijn tennis elleboog en mijn rug goed gedaan maar merk nog geen verbetering. Vanmiddag om 4 uur moet ik weer terug naar de fysio.

I have done my exercises for the tennis elbow and my back every day but I don't notice that its better. This afternoon I have to go back to the fysio.

 

14 opmerkingen:

Anoniem zei

het eerste deel is al klaar, mooi kleurtje.
Heerlijk die stapel boeken, het lezen lukt hier nog niet, oogjes willen niet.
Balen van je lijf, en dat je je verveeld...succes bij de fysio

Supergoof zei

Tijd om films te gaan bekijken, nu eens niet als hoorspel maar met beeld!
;o)
Maar, je hebt in ieder geval WEER steekjes kunnen maken! JIPPIE!

Fem zei

Fijn dat je al weer wat hebt kunnen doen,jammer dat er nog geen verbetering is.
Sterkte,

groetjes, Fem

Unknown zei

Hope your able to do some of your SAL without your elbow hurting to much, what a good range of books you have and I hope they keep the boredom at bay.

Lida zei

Heb je wel een kussentje onder je elleboog liggen als je borduurt? Dat scheelt heel veel! Leuk dat je de SAL al binnen hebt, ik heb er toch van afgezien, er ligt nog zoveel dat ik deze zomer wil doen en in het najaar komen er weer nieuwe dingen binnen! Weet je dat het laatste deel van Aprilynne Pike uit is? Ik heb het al besteld! Veel plezier met je boeken en ik voel helemaal met je mee! Groetjes
Lida

Ann zei

Hoi Carin,
Jammer dat er nog niet veel verbetering is opgetreden, maar je hebt toch een beetje kunnen doen (ik ga me ook inschrijven voor die SAL).
Veel plezier met je boeken!
Groetjes,
Ann

Marion zei

Geduld is een schone zaak zeggen ze maar........om te borduren hebben we alle geduld van de wereld al moeten we het 10 keer uithalen maar als het om een elleboogblessure gaat hebben we voor geen cent geduld hahahaha ik kan het heel goed begrijpen hoor. Elke dag een paar steekjes en dan weer een mooi boek pakken.
Carin heel veel sterkte.

Lieve groetjes van Marion

Tineke zei

Jammer dat er nog geen verbetering in zit. Beterschap gewenst

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

toch al een mooi stukje.., maar niks forceren met je elleboog!
veel beterschap en groetjes!

Unknown zei

Elk kruisje is er een, en met een tennis elleboog mag je blij zijn met elk kruisje.
Je leest nu wel heel veel vind erg leuk om te zien :)

Dear Jo zei

Nou, dat is toch best al wel een stukje voor de eerste dag? Rustig aan doen maar, want het moet toch weer opknappen. Ik heb rond lopen sjouwen met Spook en dat geeft ook meteen weer een zere arm en schouder. Zo balen. Ik herken dat van die verveling. Je bent gewoon gewend om vrije tijd te besteden aan handwerk en als dat niet kan dan heb je tijd teveel. Ik zou bijna zeggen, neem ook een pup. Geen tijd om je te vervelen :))))))

jolanda zei

Wat ben ik al een tijd niet bij je langs geweest zie ik... sinds ik de borduurblogs onder de quiltblogs in een eigen lijstje gezet heb, vergeet ik steeds naar beneden te scrollen om in dat lijstje te gaan kijken. (snap je het nog??)
En nu zie ik dat je weer flink pech hebt met een tennis elleboog en last van je rug. Jammer dat je nu niet lekker door kunt werken aan die leuke SAL... wat is dat een mooie zeg!
Je hebt in ieder geval wel weer een flinke stapel leesvoer gehaald, dus je zult je niet vervelen denk ik. De Elfen ken ik als fantasy liefhebber natuurlijk ook... was een leuk boek vond ik. De vervolgen ook behalve 'het lied van de elfen'. De dwergen is ook mooi trouwens. ;-)
Sterkte met je rug en arm!

Erna zei

Joh wat een pech toch steeds, wil je graag, zit er geen schot in.Kan me voorstellen dat lezen ook een keertje gaat vervelen.Gelukkig lukt het je een paar steekjes te zetten, maar forceer het maar niet hoor...
Liefs
Erna

Jan Gartlan zei

Sorry to read about your arm and back. I hope they improve soon! Your new project will be beautiful.