Privacy verklaring

donderdag 28 juni 2012

SAL Sorpresa 2 - part 1 finished

De rozen in het tuintje van de SAL Sorpresa 2 doen het uitstekend en ze geuren heerlijk, maar veel tijd om te genieten is er niet, want er moet een boom neergezet worden. Het was best veel werk met veel aan- en afhechten, maar uiteindelijk staat er dan toch een mooie boom die volop in bloei is.

The roses in the garden of the SAL Sorpresa 2 are doing great and the smell lovely, but much time to enjoy them I don't have because I have to put a tree there. It was much work but finally the tree was ready with his beautiful flowers.


De boom was het laatste gedeelte wat ik nog moest borduren van deel 1 en zondag zouden we het volgende deel krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik gisteren al deel 2 en 3 toegestuurd vanwege de vakantie tijd. Nu heb ik tot 1 september de tijd om die 2 delen geborduurd te krijgen en ik denk dat dat vast gaat lukken, zelfs met mijn tennis elleboog.

The tree was the last piece I had to stitch to complete part 1 and sunday we would be getting the next part. To my surprise we got part 2 and 3 yesterday because of the summer vacations. So now I have till september 1 to finish these 2 parts and I think I can manage that, even with the tennis elbow.


Dan lijkt het er nu toch op dat de zomer zijn intrede gaat doen, vandaag gaat het zo'n 29 ºC worden, ook de kikkers in de vijver genieten van het mooie weer.

It looks that from today the summer is coming into the Netherlands because today its going to be  84.2 ºF, even the frogs in the pond are enjoying the beautiful weather.



En dat ze er zin in hebben dat blijkt wel :-)

And as you can see, they realy like it :-)


17 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtig patroontje is dit

Judith zei

Ben ik blij dat ik geen kikker ben! Is nu echt te warm hoor! Hoewel ik in de koelte van een kantoor zit. Super dat je borduur zo goed gaat! Fijn weekend.

Supergoof zei

Tuintje, kikkers, ik zit hier te genieten van je blog!

Lida zei

Hier zaten de kikkers ook op het pad en dus hobbel ik met zere voet er steds om heen! Maar wat wordt je SAL een beauty, ben heel benieuwd hoe deel 2 en 3 eruit zien! Groetjes
Lida

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

het wordt steeds mooier..

Unknown zei

Wat schrijf je toch altijd leuk met leuke foto's enz. Je borduurwerk word preachtig en vind je nog rap gaan.

Nicky zei

mooi je borduurwerkje, en de kikkers zijn prachtig
vero

Tania zei

Dat ziet er een hele mooie SAl uit!

gerrie zei

Oh Carin dit wordt met recht een beauty!!
Sterkte met je elleboog

Michelle zei

Leuke foto's, je borduurwerk groeit al mooi. Kikkers zijn altijd leuke beestjes om naar te kijken, wat een geluk dat ze bij jouw in de vijver zitten!

Gert zei

Je kunt merken dat de zomer begint: je tuin begint al lekker te bloeien. Mooie boom heb je er bij gemaakt. Geniet lekker van het weer.

Miss T. zei

Carin, jouw borduur(tje) ziet er mooi uit en leuke fotootjes by the way van de kikkers. Geweldig toch!
Fijn weekend gewenst!
Liefs,
Miss t.

Dani - tkdchick zei

Your SAL is looking lovely!

Oh my! What naughty frogs!!!

Anoniem zei

doorknobs!! you're right!!
I must add them too! :D
happy xxx!
chiara

Grit zei

Super schön ist die Stickerei. Ich habe die auch und freue mich damit zu beginnen, aber erst muß mein Sampler fertig sein :)
Liebe Grüße Grit

blueladie zei

SAL Sopresa 2 is looking great, Carin. I am eager to see your progress on this one. :) Cathryn

Anoniem zei

Wat wordt je borduurwerk mooi en goed dat het toch gaat met je tenniselleboog. Ik moest wel lachen om die kikkers en het commentaar dat er opgegeven wordt. Geniet ze en lieve groeten van Wilma Oud