Privacy verklaring

maandag 25 juni 2012

Roses in the garden

Wat heb ik het de afgelopen dagen druk gehad met mijn tuintje, want er moesten rozen geplant worden. Michiel was zo lief om samen met mij naar het tuincentrum te gaan en wat een keuze hadden ze daar. Uiteindelijk viel mijn keuze op kleine rose rozenstruikjes en bij thuiskomst ging ik ze meteen planten.
Nadat ik daar klaar mee was, miste ik toch nog iets in de tuin, dus opnieuw met Michiel naar het tuincentrum en laat me daar toch een mooie rose stamroos staan. Hoe had ik die de eerste keer over het hoofd kunnen zien? Gelukkig paste hij goed in de auto en toen we weer thuis waren hielp Michiel me mee om hem achteraan in de tuin te zetten. Ja, het plaatje klopte nu helemaal en ik ben zeer tevreden over mijn nieuw rozentuintje (ik heb het dus over de SAL Sorpresa 2)

I have been busy with my garden the last few days because I had to plant some roses. Michiel was so nice to drive me to the garden center and they had so much roses that is was hard to make a choice. But finally I bought some lovely little pink roses and I put them in the garden.
When that was done I did miss something in the garden so I went back to the garden center with Michiel. And there I saw that beautiful pink rose tree, how did I miss that the first time? Luckily he did fit into the car and when we got back Michiel helped me to put him in the garden. Yes, now the picture was complete and I'm satisfied how my garden looks now (this story is about the SAL Sorpresa 2).


Normaal gesproken doe ik niet aan blog awards, maar deze kreeg ik van mijn zus Yvon en durf  maar eens nee te zeggen tegen je zus :-) 
Ik las op de blog van Judith dat zij me de award ook had gegeven, dus dat zijn twee vliegen in een klap. Dan zal ik nu maar even de vragen beantwoorden die bij deze award horen:

Wat is je favoriete dier? 
Jack Russel Terrier

Wat is je favoriete getal? 
7

Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
Dat zijn er twee, koffie en thee

Facebook of twitter?
Facebook

Wat is je passie?
Borduren en quilten

Krijgen of geven?
Beide, ... het is enorm leuk om te geven maar het is ook leuk om te krijgen. Ik vindt dat de een niet zonder het ander kan en probeer een goede balans hierin te vinden.

Wat is je favoriete patroon? 
Dat zijn er heel veel maar wel allemaal van Little House Needleworks.

Wat is je favoriete dag van de week?
Iedere dag dat ik geen of weinig last heb van de fibromyalgie.

Wat is je favoriete bloem?
Dat zijn er twee, de roos en de fresia

Wat is je favoriete land?
Met stip op nummer 1 .... SCHOTLAND !!

~~~~~~

Normaly I don't do blog awards but this time I got one from my sister Yvon and who  dare to say no to their sister :-)
I also saw on the blog of Judith that she gave me the same one. So here are the answers:

Whats your favorite pet?
Jack Russel Terrier


Whats your favorite number? 
7


Whats your favorite non alcoholic drink?
Coffee and tea

Facebook or twitter?
Facebook


Whats your passion?
Cross stitch and quilting


Getting something or give?
Both, its so much fun to give but it is also very nice to get something. I think there must be a balance in it.


Whats your favorite pattern?
There are so many but they are all from little House Needleworks


Whats your favorite day of the week?
Every day that I have no or very little pain of the fibromyalgia.


Whats your favorite flower?
That is the rose and the fresia.


Whats your favorite country?
Thats easy ... SCOTLAND !! 


Nu is het de bedoeling dat ik deze award aan 10 personen weer doorgeef maar dat doe ik dus niet, want ik vind zoveel blogs leuk om te lezen. 
Hij is voor alle lezers van mijn blog en wie het leuk vindt om hem te plaatsen kan hem hier meenemen. Laat je wel even weten als je dat gedaan hebt dan kom ik je antwoorden lezen.

Now I have to give this ward to 10 people but I don't do that because I have so many favorite blogs. This award is for every reader of my blog and if you like it, you can take it and if you let me know you did, I will come to read your answers.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige rozen en wat leuk die rozen bij het huisje,
leuk om je antwoorden te lezen,

yvonne zei

Ik ben ook aan het twijfelen om rozen te nemen.
Maar ze moeten wel héél goed tegen de zon kunnen .
Wij hebben nog geen schaduw in de tuin de bomen zijn nog te jong..
maar als ik zo bij jou kijk krijg je er zo,n zin in .

Groetjes yvonne

Miss T. zei

Leuk boompje, helaas hebben wij maar een terras met planten maar ik zou mijn tuin vol zetten met rozen.
Jouw SAL gaat vooruit ziet er mooi uit.
Fijne namiddag,
Liefs,
Miss t. x-je

Unknown zei

Wat een prachtig borduurwerkje, en die award was inderdaad erg leuk ik had hem ook gehad.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de award !!!
De rozen klinken ontzettend mooi. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien !!!
Groetjes

Stampidoe@gmail.com zei

Hey zus je had gerust nee mogen zeggen hoor. haha. maar ben toch blij dat je hem geplaatst hebt

xx yvon

Lida zei

Schitterend jouw rozentuintje, lief dat Michiel heeft geholpen! Gefeliciteerd met je award, ik kreeg er vandaag ook weer een! Groetjes
Lida

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

gefeliciteerd met je award!..
..schattig huisje en een prachtig rozentuintje.. veel borduurplezier!

Fem zei

Je hebt weer hard gewerkt Carin, maar het resultaat mag er wezen, het wordt steeds mooier!

groetjes, Fem

Veronica zei

Roses are my absolute favourite flower. In every single colour. Your roses look great ^.^ I had fun reading about you.

Hugs,
Veronica.

Erna zei

Hoi Carin wat grappig om op deze manier wat meer van je te weten te komen..Ron en ik zitten op dit moment in jouw favoriete land Schotland...we hebben het heerlijk, het is zelfs lekker weer...
Liefs en tot gauw
Erna x

jolanda zei

Wat mooi die rozen-collage! Ik zou ook wel een rozenstruik in de tuin willen hebben, maar ik hoor vaak mensen zeggen dat het zo'n moeilijke plant is omdat het altijd vol luis komt te zitten. Heb jij daar geen last van?
Je rozentuintje ziet er ook heel lief uit! En wat een mooi elfenplaatje heb je in je vorige bericht gezet weer. Maak je die gedichtjes zelf die je erbij zet?

Nicky zei

heb er ook nog eentje voor jou op mijn blog :)
knuff

sylvia zei

schattig rozenhofje!!!