Wednesday, June 27, 2012

Fairy Sweet block 5

Voordat ik mijn 5e blok van de Fairy Sweet laat zien die ik maakte op 14 februari 2009, wil ik even iets recht zetten. Het verhaaltje uit mijn vorige blogje gaat echt alleen over het rozentuintje van de SAL Sorpresa 2, ik heb dus niet in mijn echte tuin rozen geplant zoals sommige meende. Maar goed ook want ik ben druk bezig om de boom erop te krijgen en zie jij mij al in het echt slepen met zo'n grote boom?

Before I let you see the 5th block of the Fairy Sweet which I made on 14 february 2009, I have to tell you that the story of my last post was about stitching the SAL Sorpresa 2. So I didn't put roses in my real garden, only stitching them. :-)


Klavertje Vier

Hoor je in het bos de sneeuwklokjes luiden,
dan zijn de elfjes op zoek naar toverkruiden.
Vindt je er een klavertje vier,
dan weet je, de elfjes waren hier.
©Cazwa

Four Leaf Clover

When you hear the snowdrops ringing in the forest,
then the fairies are looking for magic herbs.
When you find a four leaf clover,
you know the fairies where here.

 ©Cazwa

4 comments:

  1. Grappig, ik vond het wel erg lief van Michiel om twee keer met jou richting tuincentrum te rijden......Gr, nadia

    ReplyDelete
  2. Dat had ik wel begrepen, ben er dan ook helemaal weg van! Veel plezier met de SAL! Beeldschoon zowel het plaatje als het schattige gedichtje! Groetjes
    Lida

    ReplyDelete

Thank you for your comment.