Friday, June 22, 2012

Fairy Sweet block 4

Vanmiddag weer bij de  fysio geweest voor mijn tenniselleboog maar helaas zit er nog geen vooruitgang in. Besloten is nu dat ik volgende week nog een keer moet komen en dan pas weer over enkele weken. Ze doet komende week Michiel even voor hoe hij de tape kan aanbrengen op mijn arm omdat ik merk dat deze me enorm steun geeft. Ik kan bij hen een rol tape overnemen omdat hij niet overal te verkrijgen is.
Zonder tape op mijn arm is de pijn bijna niet uit te houden en dan doe ik ook helemaal niets met die arm, terwijl ik juist toch de gewone dingen ermee moet blijven doen. Rust roest !! Daarom adviseerd zij ook om de tape erop te blijven doen.

This afternoon back to the fysio for my tennis elbow but its still the same. Next week I have to go back and after that we will stop for some weeks to give the elbow some rest. She will learn Michiel how he must put the tape on my arm because without the tape the pain is to heavy.


 Gluren

Ogen gluren over muren,
links- of rechtsom naar de buren.
Gluren hoeft een elfje niet,
omdat die zo al alles ziet.
©Cazwa

Peeking

Eyes peeking over walls,
left or right to the neighbors.
A fairy doesn't have to peek,
because she already sees everything.
©Cazwa


8 comments:

  1. Hey zus, ik ben vanmorgen bij Melanie geweest, nek/bovenrug en Jean-Paul heeft me daarna nog even recht getrokken oef. De tape kan je ook gewoon bij de apotheek kopen, haha, jammer dat de fysio nog geen effect heeft denk dat je toch telang bent doorgegaan met frobbelen

    heb een award voor je klaar staan op mijn blog, kom je hem ophalen

    Liefs dien zusterke

    ReplyDelete
  2. Mooi blok en wat een toestand met je arm, ik hoop dat je genoeg steun krijgt om toch lekker bezig te blijven! groetjes
    Lida

    ReplyDelete
  3. mooi blok, balen van je elleboog...ik zend je heel veel beterschapsgroetjes voor je elleboog;-)

    ReplyDelete
  4. Ik stuur je ook allemaal goede gedachten, het mag nu wel eens klaar zijn! Wat een pech en wat balen, zeker voor een handwerkster. Ik hoop dat je ineens met sprongen vooruit gaat! Fijn weekend

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Vervelend dat er geen verbetering is in je elleboog. Beterschap Carin.

    Mooie blok heb je trouwens gemaakt

    ReplyDelete
  7. Hoi,
    wat vervelend dat je arm niet echt vooruit gaat. Wel fijn dat de tape goed helpt. Toch hoop ik, dat je arm snel mag genezen.
    Het quiltblock is heel erg mooi en het gedichtje en plaatje ook !!
    Groetjes en sterkte en een goede Litha and Fairy day ; )

    ReplyDelete
  8. Carin, dat schiet niet op met die elleboog. Goed blijven tapen en bewegen. Je blok is heel mooi.

    Lieve groetjes van Marion en van harte beterschap

    ReplyDelete

Thank you for your comment.