Privacy verklaring

vrijdag 8 juni 2012

Doors and windows placed ...

Bedankt voor alle lieve berichtjes betreffende mijn tennis elleboog, zowel hier als prive. Maar ik wil wel een ding even ophelderen, want vele denken nu dat ik in de put zit door dit probleem maar dat is niet zo. 
Zoals ik al zei zijn er ergere dingen die een mens kan overkomen en ik ben al blij dat ik evengoed een paar steekjes per dag kan maken. Bovendien heb ik vele goede leesboeken in huis en ook kan ik af en toe een paar naalden breien aan de breirol.
Tuurlijk baal ik er af en toe van dat ik weer moet stoppen met mijn borduurwerk, maar als ik dan zie wat ik toch heb kunnen borduren in zo'n korte tijd, dan ben ik een blij mens. 
Inmiddels staan van de SAL Sorpresa 2 de ramen en deuren in het huisje en ik vind het een gezellig huis geworden met een voor- en achterdeur. Wie zou hier wonen?

Thank you all for the lovely comments regarding my tennis elbow. But one thing I have to clear because many think that I'm very sad about this problem but that is not the case.
As I said before... there are much more worse things that can happen to a person and I'm glad that I still can do a few stitches a day. Besides I have many good books to read and I can sometimes knit a bit on my knittingroll.
Sure, sometimes its hard to put my stitching away but when I see how much I stitch in just a little time, I'm very happy.
In the mean time I have finished the doors and windows of the SAL Sorpresa 2 and I find it a cosy little house. Who is living there you think?


13 opmerkingen:

Anoniem zei

een heel gezellig huisje, mooie kleurtjes

yvonne zei

Toch heel goed uit kijken!!!!
Soms denk je het gaat wel weer, later kom je er dan achter dat het toch te vroeg is geweest .
Ik heb dat zelf ook eens mee gemaakt .
Achteraf duurde het toch iets langer ,ik wil je niet bang maken.
Maar dit is zo,n gemenen
pijn .

Fijn weekend yvonne

Ann zei

Hoi Carin,
Ik voel gewoon dat het terug een heel mooie SAL gaat worden ... Ben benieuwd om de eerste rozenstruik te zien.
Veel plezier toegewenst dit weekend (en span jezelf niet te veel in).
Groetjes,
Ann

Marion zei

Carin alles heeft zijn tijd nodig, ook je elleboog. Gelukkig kan je nog iets doen. Je huisje is heel mooi, ik wil er wel in wonen hoor hahahahaha!!!!!!!

Lieve groetjes van Marion

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

je huisje is SCHATTIG, Carin..
ben dol op huisjes (zoals je inmiddels wel weet ;-) !)
fijn weekend,
groetjes, Petra

Fem zei

Er zijn altijd ergere dingen maar ieder voelt het zijne, en dat mag ook!
Je huisje is lief, ik zou er wel in willen wonen.

fijn weekend,
groetjes,
Fem

Elza zei

Prima huisje en lieve groetjes Elza.

Erna zei

Schattig huisje Carin, en volgens mij ben jij iemand die zich niet snel verveelt of zielig voelt hoor....
Liefs
Erna

gerrie zei

Wat een schattig huisje is dit, lijkt mij ook erg leuk om te doen,
Groetjes Gerrie.
Veel sterkte en beterschap toegewenst!!

sylvia zei

kijken wat je wel kunt en niet wat je niet kunt.......zeggen ze ook tegen mij! Valt niet altijd mee, he, maar we laten het maar over ons komen!!
Maar waar jij graag weer een paar uurtjes wilt borduren, zou ik zoooo graag eens een eind willen lopen....zucht!!!
Of zelf een boodschap.......:)
Soms zit het verlangen maar in kleine dingetjes!!
Maar je hebt gelijk, er zijn ergere dingen en ziekere mensen!!
Hou je taai en heb geduld, liefs, Syl

Dear Jo zei

Mooi huisje en ondanks de elleboog toch nog best wel snel geborduurd!!!

Marjan zei

Prachtig borduurwerk, Carin! Sterkte met je elleboog!

Unknown zei

Het word een prachtig borduurwerkje :)