Privacy verklaring

maandag 16 april 2012

Start stitching

Gisteren was zoonlief jarig die alweer 28 jaar geworden is.Ik weet het nog als de dag van gisteren dat hij geboren werd en nu ineens is die 28 jaar en getrouwd. Waar is de tijd gebleven? Zo was ik 21 en dan opeens ben je 49. De tijd vliegt ...
Stil zitten doe ik zeker niet en ik heb de afgelopen dagen flink aan Annie's Flower Garden gewerkt. Hier een stukje van de voorkant ...

Yesterday my son has his birthday, he is now 28 years. I know the day as yesterday when he was born and suddenly he is 28. Where did time go ? One day I was 21 and now 49. Time flies ...
I have been busy with quilting Annie's Flower Garden. Here a peek of the front ...


Ook de achterkant ziet er erg leuk uit ...

The back also looks lovely ...


Maar de komende dagen ben ik aan het bouwen, want de april cottage van CCN moet toch echt af voordat april om is. Gisteren zocht ik het garen bij elkaar, ik heb de kleuren iets veranderd.

The next few days I start building because I have to stitch the april cottage of CCN before the month is over. Yesterday I took my threads together, I did change some of the colors.


En gisteravond heb ik de eerste steekjes  gemaakt. Vandaag hoop ik het dak erop te kunnen zetten.

And last night I stitch a bit. I hope today to stitch the roof.


19 opmerkingen:

Unknown zei

Annies Flower Garden is looking so lovely, I love the colours in it.
April cottage looks great so far and I hope you get stitching on it today.
Belated birthday wishes to your son. Where does time go, gone in the blink of an eye at times it seems.

yvonne zei

wauwwww jij heb er vaart in !!!!

tja heel toevallig ben ik bij mijn zoon geweest een paar dagen en die wordt dit jaar 38 .
Nee dat is niet waar was mijn reactie!!!!!!!

het gaat echt heel snel !!!!

quilting Jeannet zei

Nog gefeliciteerd Carin, wij hebben nog even te gaan!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je zoon Carin! Je quilt wordt ook prachtig. Ik reageer niet zo vaak, maar ik lees wel altijd alles. Ik hoop dat het weer beter gaat met Bowie!

Dear Jo zei

Het wordt een prachtige tuin!!!

Shirley zei

Nog proficiat met zoon, mijn dochter is vandaag 21 geworden, (ik was er wat later aan begonnen) en ja, de tijd vliegt zeker.

Fem zei

Proficiat met je zoon.
Annies Flower Garden is prachtig Carin.
Ik ben ook besmet met het quilt virus, in het najaar start ik met een cursus voor beginners, ik verheug me er nu al op!

groetjes, Fem

Anoniem zei

proficiat met de verjaardag van je zoon, prachtige quilt geworden
en wat een mooi paars huisje wordt dit

Petites xxx et Cie zei

All is lovely!
Bisxxx

AnitaS zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zon. Je bent met mooie dingen bezig.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je zoon.Ja,kleine kinderen worden groot en vlugger dan je eigenlijk wil!
Onze dochter werd in maart 28 en heeft aangekondigd,dat ze volgend jaar gaan trouwen-de laatste..
Fijn ,dat het met Bowy weer beter gaat. Hij ligt net zo mal als Winnie,mijn Manx poesje-Winnie is langharig,dus een grote baal haar als ze zo ligt.
Succes met je projecten-het wordt erg mooi.
groetjes,Truus uit Drenthe

sylvia zei

nog van harte gefeliciteerd met je zoon!!
heerlijke kerels, he, die van ons is 1 jaartje ouder!
lief huisje van april, ik heb em nog niet........:(
maar ach, ik ben nog met febr bezig: met moeite,al dat rose.....:(
groetjes, Sylvia

Ansje zei

Ha Carin, Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! De jaren vliegen voorbij. We hebben er allemaal "last" van denk ik. Heb al een dochter van 41 :-)
Mooie kleuren gekozen voor je cottage! LiefsAnsje

Valma zei

I love your quilting
I wish I could sew like this !! =D
Once again you did a great job
Happy stitching with your April cottage
As you said...time passes by too fast ! :)
hugs from France
xxx

Penny zei

What a pretty quilt! I love the backing fabric. Great start on your April cottage. Time does seem to fly especially when it comes to birthdays. :) Happy birthday to your son!

Ansje zei

Ha Carin, Ik zie dat jij borduurt in een 'ring'. Ik heb ook nog zoiets liggen. Hou jij het in de l hand met de duim er bovenop of hou jij je hand er helemaal onder en rust het geheel op je l hand?
Steek jij heen en weer/op en neer?
Groetjes Ansje

Barb zei

Hi Carin.,More loveliness from you,the quilt is just sooo pretty. Country Cottage that done in one night (did you not sleep)! Happy belated birthday to your son,mine is 46 just 3 years younger than you -When did that happen,take care hugs to Bowy and the nice witch beginning with B.
Hugs to you too.

Ellie's Quiltplace zei

Nog van harte gefeliciteerd met je zoon!

Gelukkig vriest het niet zo hard dat de bouw moet stilliggen. En de bloemetjes, die overleven het ook wel. Het ziet er mooi uit!

Anoniem zei

Hello

I'm new to your blog.

You have some beautiful stitching and quilting.

Your April cottage is looking very pretty.