Privacy verklaring

dinsdag 7 februari 2012

Update Quiltsampler VI

Wat is het toch leuk om op onze Linda Myers yahoogroep steeds updates te zien van onze werken van Linda Myers. Ik ben druk met mijn kruissteek huisjes, daarvan een volgende keer een foto. Nu eerst een foto van hoe ver ik ben met de Quiltsampler VI, ook wel de Dear Jane in kruissteekjes genoemd.

How fun it is on our Linda Myers yahoogroup to see each other updates from our works of Linda Myers. I'm busy with my little cross stitch houses, next time I shall post a picture of it. This time I will show a picture of how far I am with the Quiltsampler VI, also know as the Dear Jane in cross stitch.


Dit borduurwerk is zo leuk om aan te werken want zo'n klein blokje is steeds zo af en dan kun je weer een ander gaan maken. Hier nog een plaatje van hoe hij eruit ziet als die klaar is.

I love working on this one, because one little block is stitch fast and then you can stitch another one. Here a picture of how it looks when its finished.


Tussendoor ben ik ook met de blauwe lapjes bezig en mijn maart cottage van CCN is ook bijna af. Ik dacht ik maak hem dit keer maar meteen als het patroon binnen is zodat ik hem meteen 1 maart kan ophangen.

In between I'm working on my blue fabrics and I also done with the March cottage of CCN. I thought I make this cottage right away when the pattern arrived so that it is finished before march 1.

34 opmerkingen:

Karyn zei

Oh Carin, gorgeous! I am drooling, I love this chart :)
Hugs
Ma

Diane (di) zei

Like Ma Teakettle, I'm drooling too. :) Absolutely beautiful Carin!!

Carolien zei

Je kruissteek-quilt wordt heel mooi, Carin!

Groetjes, Carolien

Mouse zei

oooo its lovely and well done on getting march done ... still on January ...hopefully get a bit more done on it later :) love mouse xxxx

cucki zei

aww it is so stunning..
big hugs for you xxx

Gert zei

Hoewel ik zelf de laatste tijd eigenlijk zelden meer borduur, zijn dit wel patronen die ik zo zou willen maken. Een mooie combinatie van quiltpatronen en borduren.

Anoniem zei

mooi Carin, leuk om al zo'n verre vordering te zien, ga je hier nu ook steekjes op zetten ;-))

Patty C. zei

Beautiful Carin ;)

quilting Jeannet zei

Wat een plaatje wordt dit Carin!Suc6 met je geweldige blauwe lapjes.....

mieke zei

Waauw DJ in kruissteek, moooooooooi.

Lesleyanne zei

Great progress. Look forward to seeing your March finish.

Ann zei

Hoi Carin,

Ik mag niet meer naar je site komen kijken! Ik krijg steeds meer zin om een Linday Meyers patroon te borduren!

Misschien moet ik me ook maar n's inschrijven in die yahoo group! ;-)

Groetjes,
Ann

Verona zei

Prachtig Carin

AnitaS zei

Mooi borduurwerk is het. Lijkt me heel leuk om er aan te werken.

Jacky zei

Mooi Carin,ik ben ook aan de Dear Jane bezig, maar dan met lapjes ;-)maar deze zegt me ook wel wat, is dit van een patroon?
Groetjes Marleen

Krista zei

Hi Carin, I am new to your blog but love all your stitchings and will visit often! That quilt pattern is coming along beautifully, love all the colors.

Carin zei

@ Marleen, dit is inderdaad een gewoon patroon en heet quiltsampler VI

Lida zei

Dan hebben we nog wat leuke plaatjes van je tegoed! Wat wordt het een schattige sampler! Veel plezier met je steekjes,
Lida

Unknown zei

Je bent al aardig opgeschoten carin nog eventjes doorbijten en hij is af, ik vind hem trouwens heel mooi

groetjes cindy

Deb zei

This is so gorgeous. I've had that chart forever and have never done it. Perhaps once I get the quilt finished (one day) I'll have to do the cross stitched version. Yours looks wonderful!!

Fem zei

je bent flink opgeschoten, hij word prachtig, de kleuren zijn zo mooi, ben alweer benieuwd naar de volgende update!
groetjes, Fem

Ellie's Quiltplace zei

Ik ben druk met de patchworkversie, maar deze vind ik ook prachtig!

yvonne zei

Wat ben jij snel en druk met van alles bezig!!!

Gr Yvonne

Valma zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Valma zei

wow it looks so beautiful !
Almost half done
Great job really :)
Big hugs
xxx

(I tried 3 times to post a comment but it didn't work ! grrrr ! maybe internet is frozen :)

Tineke Machiela zei

mooi mooi mooi !! :)) er is ook zo veel mooois he veel te veel pfff:)

jolanda zei

Wat wordt het mooi!! Het lijkt me inderdaad heel leuk om steeds met een heel nieuw blokje aan de slag te gaan. Net als de DJ quilt die ik ook ooit nog eens graag wil maken. ;-)
groetjes, Jolanda

Ria zei

Wat een prachtig borduurwerk. Mag ik weten in welk boek of waar het patroon te koop is. Het lijkt mij erg leuk om dat ook te maken zie je.

Groetjes en veel plezier met je borduurwerk.

Groetjes Ria v.

Carin zei

@ Ria V. het patroon is oa te koop bij de handwerkboetiek, maar ook bij sew and so in engeland of bij cross-stitch-corner.de

Ann zei

Hey Carin,

Ik heb me ondertussen aangemeld (maar wist niet dat jij de list owner was ;-).

Ik zie er naar uit, maar moet dan nog een patroon aanschaffen. Nu komt het moeilijkste ... kiezen! LOL!!!

Groetjes,
Ann

Dear Jo zei

Wat is dit leuk, hè? Ik ben er ook mee bezig. Net wat je zegt, het schiet zo lekker op als je weer een blokje af hebt. Hij wordt hartstikke leuk, net als je huisjes trouwens :)))

Mayté Bermúdez-García zei

Carin, thank you for visiting my blog. Your Dear Jane is coming along very nicely.
I will follow your blog now on!!

Marjan zei

O. wat leuk, Carin, om bij jou een Linda Myers-ontwerp te zien! En zo mooi! Ik heb er ook eentje onder handen... Dank voor je reactie op mijn blog: leuk dat ik je nu ook ontdekt heb!

Retrogirl zei

Carin,
your DJ sampler is gorgeous!!!
Happy Stitching,
Heather
=)