Privacy verklaring

donderdag 6 oktober 2011

Block 2 - Pansy

Okee, okee ...ik zou alleen het blok van de week maken van deze quilt die op de yahoogroep van Laurie Aaron Hird wordt georganiseerd door haar, maar ik kon het niet laten om er toch nog eentje achteraan te maken en .... het 3e blok ligt inmiddels ook gesneden op tafel klaar. Het is niet mijn schuld maar de hare want de blokken zijn zo leuk om te maken. Dit komt natuurlijk ook doordat er met allerlei vreemde stofjes wordt gewerkt waar ik normaal niet zo snel mee werk.
Buiten paardenstofjes ben ik aan het zoeken naar stofjes met hoefijzers, cowboyhoeden, indianen en cowboys, mais, indianen patroontjes, locomotieven, zadels, cowboylaarzen, klavertje vier, kleine zeilbootjes, trein overwegbomen, cactus/woestijn, touw/lasso, sheriff ster, of andere stofjes waar van alles samen op staat zoals cowboyhoed met een pijl en lasso en gitaar. Dus een soort verzameling van het wilde westen of iets wat daarmee te maken heeft. Als iemand weet waar zulke lapjes te verkrijgen zijn in Nederland in wat kleinere formaten (liefst in 1/2 FQ of kleiner) dan hoor ik het graag van jullie.

Blok 2 heet "Pansy" (PA) en dan moet je er ook een violenstofje in doen nietwaar?

I know ... I wanted only to make the block of the week that is organizing by Laurie Aaron Hird on her yahoogroup but I made another one. And my 3th block I have already cut and I will sew that tonight. Its not my fault but Laurie's because she designed these cute blocks and it is a pleasure to make these.

Block 2 is called "Pansy" (PA) and I used pansy fabric for it.


De brief die erbij hoort wordt geschreven door Evelyn I. Cutler die haar pony Pansy heeft genoemd en de uitgever maar niet genoeg kan bedanken voor deze mooie prijs.

The letter that belongs to this block is written by Evelyn I. Butler and she named her pony Pansy. She can't thank the publisher enough for this wonderful prize.


9 opmerkingen:

sylvia zei

schattig blokje!! Maar die stofjes....oei.....:(
maar: ik hou mijn ogen open!!!!
groetjes

Kathinca zei

Pfoei, dapper hoor om aan de ponyclubquilt te beginnen. Heul veul kleine stukjes. Ik houd het bij de Farmers Wife. Maar ik kan je wellicht wel helpen met je stofjes. Hoe groot wil je de printjes op je stofjes maximaal?

En deze houd ik erin "is niet mijn schuld maar de hare. Is zo leuk om te maken". Moeten ze maar niet zulke leuke ontwerpen maken toch?

Ineke zei

Ik heb nog wat restjes stof van de paardenquilt die ik jaren geleden voor dochter heb gemaakt. Hoefijzers, cowboys, riemen en stijgbeugels en paarden. En misschien nog een cactus ergens tussen de andere lapjes.
Als je je adres mailt stuur ik het op.

Amarins zei

Prachtig!
Groetjes, Amarins

Ria, zei

Oei wat dapper, maar het zal wel heel mooi worden. De eerste 2 blokjes zijn in ieder geval al heel mooi. Ik heb bij langlopende projecten altijd moeite om op den duur de gang er in te houden. Succes en veel plezier met het maken. Met stofjes kan ik je helaas niet helpen, maar kom ik iets tegen dan hoor je het.
Groetjes,
Rian

Miny zei

Knap hoor, dat is een hele uitdaging, de eerste 2 blokken zijn mooi!

Groeten Miny

Tineke zei

Mooi Carin

And This Little Pig zei

I love your work Carin, whether it is quilting or cross stitch. You are truly gifted.
LiBBiE in Oz

Anoniem zei

I love the pansy fabric within the pansy design!