Privacy verklaring

woensdag 11 november 2009

Winter's eve

Gelukkig verveel ik me in de tussentijd niet en ik heb weer een ornamentje voor de Yuleboom af. Dit is Winter's eve van Country Cottage Needlework en het patroon stond in de Just cross stitch ornaments van 2006

This afternoon I finished the stitching of Winter's eve from Country Cottage Needlework and tonight I made it into a ornament. The pattern came from the JCS ornaments 2006


Aan de bovenkant een klein belletje vastgemaakt en de sneeuwvlokjes zijn weer kleine witte kraaltjes

On top a little christmas bell and the little snowflakes are again white beads


Helaas weet ik nog steeds geen datum voor mijn ziekenhuis opname. Ik belde vandaag laat in de namiddag naar de pre-operatieve screening om te vragen of mijn papieren die ik afgelopen vrijdag had afgegeven (van de cardioloog) al nagekeken waren zodat ik naar opname kon bellen om te vragen of ze al een datum weten (poehee ... wat een lange zin  ).
Maar helaas, de narcotiseur had nog geen tijd gehad. Er lag zo'n grote stapel papieren om door te nemen dat hij aan die van mij nog niet toegekomen was. Morgen is ze er niet maar vrijdag zullen ze zeker nagekeken zijn, zo vertelde de medewerkster me. Dus vrijdagmiddag weer terug bellen om te zien of de narcotiseur haar toestemming geeft en dan kan ik opname bellen. Wordt vervolgd !

5 opmerkingen:

Milly~ zei

Great job Carin, it's beautiful.

Lavendelhaus zei

Very nice. I like winter pictures.
Bianca

Mylene zei

Another lovely finish, Carin. Congrats!

Nina zei

Love the was you have finished! Beautiful work!

Joy zei

Cute ornie!! I like the bell idea...I will copy that!! LOL